"אלון חסן ותורג'מן לא יתקרבו לנמלים החדשים"

שר התחבורה ישראל כץ ממשיך לשלוח מסרים בדף הפייסבוק שלו, הפעם בעקבות הוראת בית הדין לעבודה לדחות בחודש את הוצאת המכרזים לנמלים החדשים


00:00 ,30.07.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

שר התחבורה ישראל כץ לא ממתן את התבטאויותיו, מה שמרמז על גורל המשא ומתן הצפוי בין הממשלה לבין עובדי הנמלים בנוגע להקמת הנמלים הפרטיים.

מאז הבחירות וברוח הזמן מנצל כץ את דף הפייסבוק שלו בכדי להעביר מסרים. בין השאר, הודיע השר על החלטתו לצאת לרפורמה בנמלים בעקבות טיול שארך באגם שליד ביתו עם כלבו צ'אבי, דבר שגרר פולמוס עם יו"ר ההסתדרות עופר עיני.

עכשיו, בעקבות החלטת בית הדין הארצי לעבודה, שהורה למדינה לדחות את הוצאת המכרזים להקמת נמלים חדשים בחיפה ובאשדוד עד ל-1 בספטמבר, תוך כדי ניהול משא ומתן עם הוועדים ועם ההסתדרות, כתב כץ בדף הפייסבוק שלו: "אם אלון חסן ותורג'מן רוצים לראות את הנמלים החדשים מקרוב, כדאי שייקנו משקפת, כי בדרך אחרת הם לא יזכו להתקרב אליהם".

כץ הוסיף: "אנחנו מכבדים את בית הדין לעבודה, שעיכב בחודש את הקמת הנמלים החדשים, אבל לא נשנה את השקפתנו ונערער על ההחלטה.

"לא נקים נמלים חדשים כדי שחסן ותורג'מן ישתלטו עליהם. לא נשלם להם שוחד של מיליארדים תמורת הסכמתם, כמו שעשו בעבר ללא תמורה ותוצאות.

"נמשיך לקדם את הרפורמה, אותה הובלתי במשך ארבע השנים האחרונות, כפי שגובשה סופית במשותף עם ראש הממשלה ושר האוצר. נסביר את זה לבתי הדין ולציבור, ואם יהיה צורך, נקדם חקיקה מתאימה.

"הפעם תהיה רפורמה אמיתית. ממשלה צריכה למשול".