הנהלת נמל חיפה מגיבה לטענות מועצת המובילים והמסיעים וטוענת כי גם על המשאיות והמובילים לעבוד 24 שעות ביממה על מנת למנוע את הצפיפות
כזכור, בכנס חירום שנערך בשבוע שעבר בנמל חיפה, דרשה מועצת המובילים והמסיעים להכניס את הנמלים בארץ למשטר חירום ולהפעיל אותם סביב לשעון כדי לצאת מהפיגור בטיפול במטענים הנמשך מתחילת חודש מרץ 2006.
בדיון שנערך במשרדי נמל חיפה בו השתתפו עשרות מנהלי חברות הובלה ומנכ"ל חברת הנמל עמוס עוזני, טענו המובילים כי הסדרים לקויים בנמל גורמים להם הפסדים כבדים.
לדברי נציגי המועצה, משאית שנכנסת לנמל מפסידה בגלל ההמתנות הארוכות 1,000 שקל ביום וההובלה לנמל אינה כדאית אם על המשאית נגזר להמתין כ-2-3 שעות כדי לעבור את שער הנמל, ואחרי זה להמתין לטעינה או פריקה עוד כ-3-4 שעות.
מהנהלת נמל חיפה נמסר בתגובה כי אומנם ישנה צפיפות בנמל, אולם גבי בן הרוש מציג רק חלק מהתמונה כולה, והיא שנמל חיפה עובד מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, אולם המובילים והמסיעים עובדים רק 12-14 שעות ביממה. בכנס שהתקיים בשבוע שעבר בנמל אמר עוזני, מנכ"ל חברת נמל חיפה, כי גם על המשאיות והמובילים לעבוד 24 שעות ביממה על מנת למנוע את הצפיפות.
נמל חיפה בתגובה לטענת איגוד המובילים: עבדו מסביב לשעון
הנהלת נמל חיפה מגיבה לטענות מועצת המובילים והמסיעים וטוענת כי גם על המשאיות והמובילים לעבוד 24 שעות ביממה על מנת למנוע את הצפיפות
00:00 ,30.04.2006
עשוי לעניין אותך
K+N ישראל מרחיבה את המחלקה הימית
חברת Hamburg Sud הובילה את "האוצרות החבויים של מצרים"

ינואר-מרץ: ירידה ביבוא הסחורות מארה"ב ועליה ביצוא לאירופה
יו"ר מועצת המובילים והמסיעים: הרפורמה בנמלים נכשלה
הקוביה של מאקלין
הוקם פורום משותף לעובדי הנמלים