נמל אשדוד קיים כנס לקוחות לסוכני האניות בהשתתפות נציגים ומנהלי משרדים מקומיים בנמל

כחלק מהמדיניות של נמל אשדוד ושל מנהל הנמל מר שאול רותם, לקיים כנס לקוחות ממגזרים שונים בענף הלוגיסטיקה, התקיים אתמול (17 בספטמבר) כנס לקוחות בו השתתפו כ- 30 נציגים ומנהלי משרדים מקומיים של סוכני אניות השוכנים בנמל אשדוד


00:00 ,18.09.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
כחלק מהמדיניות של נמל אשדוד ושל מנהל הנמל מר שאול רותם, לקיים כנס לקוחות ממגזרים שונים בענף הלוגיסטיקה, התקיים אתמול (17 בספטמבר) כנס לקוחות בו השתתפו כ- 30 נציגים ומנהלי משרדים מקומיים של סוכני אניות השוכנים בנמל אשדוד.

בכנס נכחו מטעם נמל אשדוד מנהל הנמל – מר שאול רותם, משנה למנהל הנמל – מר יוסי בסן, ראשי מחלקות התפעול השונות, הגברת רחל איצ'ה – ראש מדור תכנון, קב"ט הנמל. השתתף בכנס גם איתן רפפורט, נשיא לשכת הספנות הישראלית.

מנהל הנמל, מר שאול רותם, נתן סקירה מקצועית ברמה התפעולית של הנמל, וסקר את כל הידוע לו בכל הקשור לשביתות הצפויות בנמלים. מר רותם אף ציין את מעורבות הנמל בנסיון לפתור בעיות ומחלוקות המתעוררות לעתים בנמל בין סוכני האניות, אגף המכס, המובילים היבשתיים, עמילי המכס והמשלחים ואת רצונו לסייע בפתרון הבעיות השונות לטובת כלל הגורמים.

נושאים מקצועיים נוספים הועלו על ידי מר יוסי בסן - משנה למנהל הנמל ולסיום נערך סבב שאלות ותשובות בנושאים אלו.

נציגי הספנות בירכו על הכנס, ציינו שזהו חידוש מרענן והדגישו את חשיבות המפגש אחת למספר חודשים.

נמל אשדוד קיים כנס לקוחות לסוכני האניות בהשתתפות נציגים ומנהלי משרדים מקומיים בנמלמר יגאל בן זיקרי, דובר נמל אשדוד מוסיף כי במסגרת כנסי הלקוחות השונים, מעלים לקוחות הנמלים, מהמגזרים השונים, שאלות וביקורות על נושאים שונים הקשורים בנמל, והנהלת הנמל לקחה על עצמה לנסות ולספק פתרונות ותשובות לשאלות השונות בהקדם האפשרי.

נושא השביתה, המתוכננת בנמלים ל-30 בספטמבר, הועלה גם הוא ונודע כי הוחלט בין הועדים וההסתדרות שלא תיעשנה כל פעולות של עיצומים עד לתאריך זה, והעבודה ממשיכה כרגיל.