נמל אשדוד – מכתבי השעיה ל- 3 חברי ועד בתי המלאכה

אתמול אחה"צ נודע להנהלת נמל אשדוד על שהעובדים "עובדים ללא מוטיבציה", לפי הגדרת דובר הנמל, וזאת ללא הודעה על שביתה או על עיצומים. הדבר נתן אותותיו וכלים לא תוקנו תוך פרק זמן סביר והעבודה החלה להשתבש. לקראת אחר הצוהריים היו כבר שמונה מנופים שלא תוקנו, ואי א


00:00 ,12.06.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
החל מאתמול בשעה 23:00 העבודה בנמל אשדוד מתנהלת כסדרה

למערכת העיתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי אתמול אחה"צ נודע להנהלת נמל אשדוד על שהעובדים "עובדים ללא מוטיבציה", לפי הגדרת דובר הנמל, וזאת ללא הודעה על שביתה או על עיצומים. הדבר נתן אותותיו וכלים לא תוקנו תוך פרק זמן סביר והעבודה החלה להשתבש. לקראת אחר הצוהריים היו כבר שמונה מנופים שלא תוקנו, ואי אפשר היה להחזירם לפעילות.

אתמול אחה"צ החלה התייעצות של הנהלת הנמל מול ההסתדרות והוועדים, אך העמידה העיקשת של שלושה חברי ועד בתי המלאכה ובראשם מר מוריס פרטוש מזכיר הוועד לא אפשרה חזרה לתפוקה מלאה.

בפני מנהל הנמל, מר שאול רותם, לא נותרה ברירה אלא לנקוט בצעד לא שיגרתי ולשגר מכתבי השעיה לשלושה נציגי הוועד, עם הכנה של כתב תביעה אישית. ואכן, הפעולה הנמרצת של הנהלת נמל אשדוד, כנגד שלושת נציגי הוועד, כנראה שעשתה את פעולתה ולקראת 11 בלילה העבודה חזרה לתקנה במלוא המרץ.

היום העבודה בנמל מתנהלת כסדרה.