נמל אשדוד הפעיל חדר מצב לרגל השביתה

לאור השביתה הכללית במשק, הכוללת ם את נמלי הים ובתוכם נמל אשדוד, הקימה חברת נמל אשדוד ללקוחותיה חדר מצב. בנמל חיפה פועל מרכז תמיכת לקוחות


00:00 ,25.07.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

לאור השביתה הכללית במשק, הכוללת ם את נמלי הים ובתוכם נמל אשדוד, הקימה חברת נמל אשדוד ללקוחותיה חדר מצב. בנמל חיפה פועל מרכז תמיכת לקוחות
 
מחברת נמל אשדוד נמסר כי בחדר המצב יימסרו מידע בסיסי ובירורים דחופים בלבד. כמו כן יסייע חדר המצב בהעברת בקשות לוועדת החריגים שליד ההסתדרות, למתן היתרי עבודה מיוחדים למטענים (ביצוא או ביבוא).
 
להלן פרטי חדר המצב בנמל אשדוד:
 
שעות פעילות: 07:30 עד 16:00
 
טלפונים: 08-8517651/ 627/624/621/665
 
פקס: 08-8517622
 
דוא"ל: [email protected]

מנמל חיפה נמסר כי קיימת נציגות של העובדים ברוב המחלקות וכי במרכז תמיכת לקוחות (מת"ל) קיים מענה טלפוני החל משעה 06:00 בבוקר ועד 22:00 בלילה.

מספר הטלפון במת"ל הוא: 04-8518666