נמל אשדוד ביטל חופשות והוסיף משמרות בכדי לסיים את תור ההמתנה

ערב סיום השביתה המתינו קרוב ל- 25 אניות מחוץ לנמל – פי 3 מבשאר הנמלים ; היום או מחר צפוי הנמל לסיים הטיפול באניות הממתינות כתוצאה מהשביתה ; שאול רותם, מנהל הנמל, הורה שלא לחסוך באמצעים


00:00 ,16.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
ערב סיום השביתה המתינו קרוב ל- 25 אניות מחוץ לנמל – פי 3 מבשאר הנמלים ; שאול רותם, מנהל הנמל, הורה לצוות ההנהלה הבכיר שלא לחסוך באמצעים על מנת לסיים את תור ההמתנה ; היום או מחר צפוי הנמל לסיים הטיפול באניות הממתינות כתוצאה מהשביתה

דובר נמל אשדוד, מר יגאל בן זיקרי, מדווח כי הנמל מצוי בימים האחרונים בעבודה אינטנסיבית מתוך מגמה לסיים את תור ההמתנה של האניות, שנגרם כתוצאה מהשביתה. לדבריו, בנמל יש "צו גיוס כללי" של העובדים ובכל יום של עבודה מציב הנמל כ- 43 צוותים (ידיים) לטובת טיפול מהיר באניות וזאת לעומת שיא של ידיים עובדות העומד על 32 צוותים בימים "רגילים".

מר בן זיקרי מדגיש כי ערב סיום המשבר ולקראת החזרה לעבודה, כמות האניות שהמתינו מחוץ לנמל היה גדול פי 3 מכמות ההמתנות שהיו בשאר הנמלים, כלומר סדר גודל של 25 אניות ממתינות. "אנו עושים את מירב המאמצים לסיים תוך יום עד יומיים את תור ההמתנה", אמר.

עוד נמסר כי בחמשת הימים האחרונים טיפל הנמל בקרוב ל- 40 אניות. נכון להיום, מחוץ לנמל ממתינות 4 אניות מטען כללי ו- 3 אניות מכולה.

יגאל בן זיקרי: "העובדים מגלים המון אחריות ומוטיבציה על מנת לסיים את ההמתנה בהקדם האפשרי. יש לזכור שהתמודדנו עם כמות אניות ממתינות הנאמד בפי 3 יותר משאר הנמלים וזה הצריך אותנו לגייס את כל כח האדם העומד לרשותנו. עקב כך בוטלה החופשה המאורגנת הנהוגה בנמל בתקופת החג, כמידי שנה, והעובדים מתייצבים מתוך מגמה לסגור את הפערים ולהקל על היבואנים והיצואנים".

"מנהל הנמל, מר שאול רותם, עובד יומם וליל בנושא. הוא אף הורה לצוות ההנהלה הבכיר שלא לחסוך בשום אמצעי בכדי לקצר את התור לטובת הלקוחות", סיכם.