מסתמן: עובדי נמל חיפה יחלו בשיבושים

לדברי יו"ר ועד עובדי חברת נמל חיפה ההנהלה נסוגה מההבנות שהושגו בין הצדדים והעובדים יפתחו בשיבושים בנמל במהלך השבוע. חברת נמל חיפה: העובדים מנועים מלנקוט בצעדים. דובר ההסתדרות: כרגע אין עיצומים בנמל


00:00 ,13.04.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

לדברי יו"ר ועד עובדי חברת נמל חיפה ההנהלה נסוגה מההבנות שהושגו בין הצדדים והעובדים יפתחו בשיבושים בנמל במהלך השבוע. דובר ההסתדרות: כרגע אין עיצומים בנמל
 
לאחר שבשבוע שעבר החלו שיבושי עבודה בנמל אשדוד מסתמן כי השבוע יצטרפו גם עובדי נמל חיפה לשיבושים בעבודת הנמל – זאת, כשבוע לפני חג הפסח.
 
בשיחה שערכה מערכת port2port עם מאיר תורג'מן, יו"ר ועד עובדי נמל חיפה, ציין הלה כי ההסתדרות אישרה כבר לפני חמישה חודשים סכסוך עבודה בנמל, ולאחר שבית המשפט לעבודה הורה לצדדים לפתוח במשא ומתן ולהגיע להסכמות ביניהם החלו הצדדים להידבר ביניהם.
 
לדברי תורג'מן, הצדדים אכן ניהלו שיחות ביניהם אך ההנהלה נסוגה לאחרונה מההבנות שהושגו, ולכן מתכוונים העובדים לפתוח בעיצומים במהלך השבוע הקרוב – ייתכן שאף היום (יום א').
 
תורג'מן הוסיף כי הנושאים העומדים על הפרק נוגעים לנושאים כגון בריאות העובדים אשר נאלצים לעבוד בסמוך לגגות אסבסט וכן סובלים מזיהום אוויר. "העובדים נאלצים לעבוד בתנאים מסוכנים", ציין תורג'מן, והוסיף כי "ההנהלה הנוכחית אטומה למצב, העובדים לא מעניינים אותה. מכיוון שכך הוועד יעשה כל מה שניתן על מנת לשמור על זכויות העובדים".
 
מחברת נמל חיפה נמסר כי ככל הידוע עובדי חברת נמל חיפה מנועים מלנקוט בצעדים כלשהם לפחות עד סוף חודש אפריל וזאת על פי צו בית משפט. דובר נמל חיפה הוסיף כי המגעים שהחלו עם העובדים בנושאים שונים יימשכו גם לאחר חג הפסח. 
 
דובר ההסתדרות ציין בתגובה כי אין עיצומים בנמל חיפה.