מנכ"ל רנ"ר התארח באסיפה השנתית של לשכת הספנות שהתקיימה בשבוע שעבר בחיפה

ר/ח רפופורט , נשיא הלשכה, ציין את שלשת השנים האחרונות כשנים הגרועות ביותר לספנות בישראל. אורח האסיפה השנתית של לשכת הספנות היה השנה מר עמוס רון, מנכ"ל רשות הנמלים והרכבות. רון ברך את האסיפה ודיווח לחבריה על תוכניות הפיתוח של הנמלים ועל הרפורמה הצפויה כדי


00:00 ,30.06.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
ר/ח רפופורט , נשיא הלשכה, ציין את שלשת השנים האחרונות כשנים הגרועות ביותר לספנות בישראל
 
 לעיתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי אורח האסיפה השנתית של לשכת הספנות היה השנה מר עמוס רון, מנכ"ל רשות הנמלים והרכבות. רון ברך את האסיפה ודיווח לחבריה על תוכניות הפיתוח של הנמלים ועל הרפורמה הצפויה כדי להביא לשיפור השירות למשתמשי הנמלים .
 
עו"ד אמיר כהן–דור , ממשרד עו"ד ש. פרידמן, הרצה על חידושים בפסיקה הימית ושם את הדגש על החקיקה החדשה בענין הצגת מחירים בשקלים וההשלכות לגבי העוסקים בסחר הימי.
 
ר/ח איתן רפופורט, נשיא לשכת הספנות, ציין בסיפוק את הקמת "פורום משתמשי הנמלים" – אשר עמד באתגרי המאבק בשביתות וממשיך להיות גוף שיגיב "בשעת אמת" על כל ארוע חריג שיוכל להשפיע על משתמשי הנמלים. לגבי הרפורמה בנמלים אמר: "אנחנו לא מרוצים מהפתרון, הוא לא הביא לשינוי מהפכני בנמלים – אבל אם היה מישהו שחשב שבתנאים הקיימים בארץ – ניתן לעשות מהפכה, הוא היה לצערי טיפש או נאיבי. הרפורמה היא צעד חשוב לקידום התחרות בין הנמלים והמבחן יהיה ביישום ההסכמים ובהקפדה על ביצועם".
 
ר/ח רפופורט ציין את החשיבות בגיוס כל סוכני האוניות תחת קורת גג אחת – כדי שניתן יהיה לעמוד באתגרים שעוד צפויים לספנות.