מלרון ספנות מרחיבה פעילות

החברה חתמה לאחרונה על הסכמים עם בעלי אוניות נוספים לשם הרחבת השירות בקו ישראל – תורכיה. החברה גייסה כוח אדם חדש ועברה לאחרונה למשרדים חדשים


00:00 ,30.03.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה חתמה לאחרונה על הסכמים עם בעלי אוניות נוספים לשם הרחבת השירות בקו ישראל – תורכיה. החברה גייסה כוח אדם חדש ועברה לאחרונה למשרדים חדשים
 
חברת מלרון ספנות מדווחת כי בכוונתה להרחיב את פעילותה בסחר מול תורכיה וים שחור.
 
מלרון ספנות, אשר מציעה שירותיהובלה ימית של מטען כללי, פרויקטים מיוחדים, ברזל, לוחות גבס, מינרלים וגרעינים וכן חכירת אוניות, מציינת כי חתמה  לאחרונה על הסכמים עם בעלי אוניות נוספים לשם הרחבת השירות בקו ישראל – תורכיה. כמו כן נמסר מהחברה, כי היא גייסה כוח אדם חדש ועברה לאחרונה למשרדים חדשים בחיפה.
 
לדברי אקיל אולוקיה, מנהל חברת מלרון ספנות, החברה מפעילה קווים בשירות ביבוא מתורכיה וים שחור בעיקר מיעדים כגון איסטנבול, מרמרה , קרדניז-ארגלי לנמלי ישראל.
 
בנוסף, מלרון ספנות מפעילה שירות שבועי קבוע, בו פועלות שתי אוניות מטען כללי בנפח 2,730 ו-2,500 DW בקו מרסין – איסקנדרון – אשדוד.
 
אקיל אולוקיה הינו יליד טורקיה. את 20 שנות ניסיונו צבר בקרב חברות ספנות טורקיות בהן עבד. הוא מתמחה  בטיפול במטען קונבנציונלי, והינו בעל ידע רב בלוגיסטיקה וחכירת אוניות. כמו כן הינו חבר מועצת עסקים ישראל - תורכיה, ובעל קשרים רבים בתורכיה עם בעלי אוניות, גופים ממשלתיים וסקטורים עסקיים שונים.
 
לדבריו, מלרון מציעה גם משלוחים למערב אפריקה לרבות אנגולה, קונגו וליבריה, זאת בעקבות גידול רב בפעילות של יצואנים ישראלים לשווקים במערב אפריקה.
 
חברת מלרון ספנות פעילה מאז שנת 1994 ומייצגת בעלי אוניות למטען קונבנציונלי ופרויקטים מיוחדים באזורי סחר בים תיכון, ים שחור, מערב אפריקה והמזרח הרחוק.