מועצת המובילים המסיעים: השביתה בנמל אשדוד - כישלון של הממשלה

במועצת המובילים מדווחים על נזקים כבדים שנגרים לתעשייה ההובלה ומגדירים את השביתה בנמל אשדוד ככישלון של משרד התחבורה: "כבר שבועות שכולם מוזהרים ובמשרד התחבורה - עסקים כרגיל"


00:00 ,01.02.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

במועצת המובילים מדווחים על נזקים כבדים שנגרים לתעשייה ההובלה ומגדירים את השביתה בנמל אשדוד ככישלון של משרד התחבורה: "כבר שבועות שכולם מוזהרים ובמשרד התחבורה - עסקים כרגיל"
 
"לחברות ההובלה נגרמים נזקים כבדים ביותר" אומר גבי בן הרוש יו"ר מועצת המובילים המסיעים ומציין כי זהו היום השני שנמל אשדוד שובת - מאות משאיות מגיעות לנמל ובמקום לבצע הובלות הן ממתינות שעות ארוכות.
 
במכתב ששלחה מועצת המובילים והמסיעים אל שר התחבורה שאול מופז נאמר כי הממשלה ומשרד התחבורה הם הכתובת של המובילים, ממנה נדרש להשליט סדר בנמלים. עם הפעלת הרפורמה בנמלים הובטח כי שיטת העבודה בנמלים תשתנה ויווצר שקט תעשייתי שלא יופר לפחות עד סוף שנת 2010.

על כך אומרים במועצה "הכל הבל הבלים. המצב בנמלים גרוע ממה שהיה בעבר, ובין העובדים להנהלה מתנהל דו שיח של חרשים". לטענת מועצת המובילים משרד התחבורה אינו נוקט את הצעדים הנדרשים  לחידוש העבודה בנמל. 
 
במועצת המובילים טוענים כי השביתה בנמל אשדוד מצביעה על כישלון מוחלט של הרפורמה בנמלים, ועל כשלונו של משרד התחבורה בטיפול בשביתה בנמל אשדוד. לראייה טוענים במועצת המובילים כי כבר מספר שבועות שכל הגורמים מוזהרים על כך שעומדת לפרוץ שביתה בנמל אשדוד ובמשרד התחבורה – "עסקים כרגיל".

טרם נמסרה תגובת משרד התחבורה לדברים.