מארסק ישראל: סמינר בנושא מכולות קירור

כמאה לקוחות הגיעו לשמוע הרצאה מקצועית מפי קפטן פיטר וודל מומחה בתחום מטעם מארסק העולמית. מנכ"ל מארסק ישראל: מארסק מכירה בישראל כשוק בעל חשיבות


00:00 ,03.11.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

כמאה לקוחות הגיעו לשמוע הרצאה מקצועית מפי קפטן פיטר וודל מומחה בתחום מטעם מארסק העולמית. מנכ"ל מארסק ישראל: מארסק מכירה בישראל כשוק בעל חשיבות
 
חברת מארסק ישראל ערכה אתמול ללקוחותיה סמינר מקצועי בנושא הובלת תוצרת טרייה במכולות קירור. לסמינר הגיעו כמאה מלקוחות החברה בתחום, והללו זכו להרצאה מקצועית מפי קפטן פיטר וודל, הממונה על תחום ההדרכה מטעם חברת מארסק העולמית ובעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום ההובלות במכולות קירור.
 
הלקוחות שהגיעו לסמינר שנערך במתחם אווניו באיירפורט סיטי זכו לשמוע עדכונים על פיתוחים טכנולוגיים אחרונים בתחום ההובלה בקירור, על תהליך ההובלה משלב הזמנה ועד להגעה ליעד וכן על דגשים לעבודה נכונה על מנת למנוע נזקים לסחורה.
 
סטיב פלדר, מנכ"ל מארסק ישראל, נשא דברים בפני באי הסמינר והדגיש בפניהם כי חברת מארסק מחויבת לשרת את לקוחותיה ולהרחיב את מגוון הפתרונות שהיא מציעה להם על מנת ליצור עבורם הזדמנויות במסחר העולמי.
 
פלדר ציין כי ישראל זוכה להכרה על ידי חברת מארסק העולמית כשוק בעל חשיבות אשר ממשיך להצביע על גידול מתמיד בפעילותו ועל פוטנציאל גידול ניכר לעתיד. פלדר ציין כי ההתפתחויות בתחום החקלאי בישראל וקרבתו לשווקים מרכזיים באירופה מהווים עבור החברה מוקד התעניינות טבעי. 
 
פלדר ציין כי מאז הגיעו לישראל הוא נדהם מהדרכים בהם חקלאי ישראל הצליחו לגדל גידולים במדבר ולהגיע להישגים כה רבים עם כה מעט משאבים טבעיים, וציין כי מאז הגעתו הוא שקד על פיתוח שירותים חדשים לטובת הלקוחות, ולראייה הם השירותים החדשים והישירים שהחברה החלה להציע בשנה האחרונה כגון השירות לצפון אירופה, לים השחור ברוסיה ולטורקיה ובקרוב לים האדריאטי (שירות Alex).
 
מנכ"ל מארסק ישראל שב והדגיש את עוצמתה של מארסק ליין כחברת הספנות המובילה בעולם וציין כי היא החברה המובילה בעולם בתחום מספר מכולות הקירור שברשותה ועם נתח שוק עולמי של 35%. לדבריו, החברה צופה כי השנה היא תשנע ברחבי העולם כ-635 אלף מכולות קירור של 40 רגל וכי בשנה הבאה המספר יגדל ל-680 אלף מכולות קירור של 40 רגל. פלדר ציין כי בחברה מצפים כי נתון זה ימשיך ויגדל וזאת לאור המעבר המתמיד משינוע סחורות באוניות מטען כללי למכולות. פלדר הוסיף כי חברת מארסק נמצאת בחזית גם מבחינת הפיתוחים הטכנולוגיים הקשורים לשינוע מכולות בקירור.