לשכת הספנות הישראלית: נטיל סנקציות על נמל אשדוד אם לא תשופר רמת השירות

וועד לשכת הספנות הישראלית התכנס בסוף השבוע כדי לדון בירידה ברמת השירות שנותן נמל אשדוד לאניות הנכנסות בשעריו. יגאל בן זיקרי, דובר נמל אשדוד בתגובה : רמת השירות היא המשימה הראשונה במעלה בסדרי העדיפויות שלנו


00:00 ,18.03.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
וועד לשכת הספנות הישראלית התכנס בסוף השבוע כדי לדון בירידה ברמת השירות שנותן נמל אשדוד לאניות הנכנסות בשעריו. לדברי גורמים בענף, אניות רבות הממתינות לפריקה מחוץ לנמל ובתוך הנמל גורמות לנזקים חמורים לספנות הישראלית.

את רב חובל איתן רפופורט, נשיא לשכת הספנות הישראלית, מדאיגה במיוחד התופעה שמספר וועדים בנמל מנסים לקעקע ולשחוק את הסכמי ההתיעלות וההתחיבות לשקט תעשיתי עליהם חתמו ושתמורתם קיבלו בזמנו פיצוי נאות: "אני פונה להסתדרות העובדים, החתומה על ההסכמים, לפעול במהירות ובנחישות על מנת למנוע שיבושים בעבודה ולהתאים את צרכי הנמל לרמת השירות הנדרשת", אמר רפופורט.

בישיבת החירום, החליט וועד הלשכה, לא לאפשר למצב להתדרדר ולנקוט במספר צעדים, באם לא יחול שיפור מיידי במצב.
 

להלן תגובתו של דובר נמל אשדוד, מר יגאל בן זיקרי :
חודש פברואר היה חריג מבחינת מזג האוויר הקשה. במשך 14 ימים לא התקיימה עבודה, דבר שגרם לעלייה בהיקף ההמתנות. רמת השירות היא המשימה הראשונה במעלה בסדרי העדיפויות שלנו ועל כן כדי לשפר עוד את איכות השירות בנמל אשדוד ולהקל על העומס, התקבלה החלטה לקלוט כ- 40 עובדים חדשים בנמל ותהליך קבלתם החל .