לין לרוה"מ: להוציא צווי ריתוק לעובדים בנתב"ג ובנמלי הים

עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר פנה היום בקריאה דחופה לראש הממשלה, אריאל שרון להוציא צווי ריתוק כנגד העובדים החיוניים בנתב"ג ובנמלי הים בכדי להחזירם לפעילות מלאה. לין יצא בקריאה זו בהפגנה שהתקיימה היום ליד שער הנמל בחיפה, אותה ארגנה לשכת המסחר והת


00:00 ,01.05.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר פנה היום בקריאה דחופה לראש הממשלה, אריאל שרון להוציא צווי ריתוק כנגד העובדים החיוניים בנתב"ג ובנמלי הים בכדי להחזירם לפעילות מלאה.

לין יצא בקריאה זו בהפגנה שהתקיימה היום ליד שער הנמל בחיפה, אותה ארגנה לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון בשיתוף עם ועדי עובדים באזור.

לין אמר שאי אפשר להסתפק בהפעלת צווי ריתוק רק לשם הפעלת שירותי הבריאות. "שדה התעופה בלוד הוא שער המדינה כמו גם נמלי הים, והם בוודאי מוגדרים כשירות חיוני. ההיגיון לא סובל שהממשלה לא תישא באחריות ולא תפעיל את הסמכות הנתונה לה על פי חוק, כדי לגרום לכך שנמלי הים ושדה התעופה לוד יופעלו מחדש."

"סגירת שערי הארץ ויצירת מצב של אין יוצא ואין בא לישראל, הוא מעשה מרושע ומחפיר, שאין לו כל בסיס או הצדקה במסגרת יחסי עבודה. במיוחד סגירת שדה התעופה בלוד היא סטירת לחי בפרצופה של המדינה וביזוי הציבור בישראל" הוסיף לין.