יו"ר מועצת המובילים והמסיעים לממשלה: אל תהפכו את הנמלים לשדה קרב

גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים: "תהיה זו טעות חמורה ועוול לכל מי שמשתמשים בנמלים ליצור תוהו ובוהו בנמלים ולסבך את כל המשק במאבק שייגמר בסופו של דבר בהידברות"


00:00 ,16.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים: "תהיה זו טעות חמורה ועוול לכל מי שמשתמשים בנמלים ליצור תוהו ובואו בנמלים ולסבך את כל המשק במאבק שייגמר בסופו של דבר בהידברות"

"אין לאף אחד כיום את הכוח לשאת על גבו את המאבק שמכינה הממשלה נגד עובדי הנמלים. זו מלחמה מיותרת ומזיקה, שתעלה למשק המדינה כסף רב, ואסור בשום פנים ואופן להגיע לשלב הזה", אומר גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים בישראל.

בן הרוש אומר כי בימים אלה פנה דוד פרץ, יו"ר מזכירות עובדי נמל חיפה, לראש הממשלה אריאל שרון, ולשרים נתניהו וליברמן, בבקשה לעצור את החקיקה לשינוי המבני של הנמלים, ולחסוך נזקים עצומים שיגרמו לדבריו למשק הישראלי כתוצאה מכך.

בן הרוש, אשר מכיר היטב את נמלי ישראל ואת ציבור העובדים, קורא לממשלה לדבר עם נציגות העובדים יום ולילה ולהקשיב לדבריו של יו"ר ארגון העובדים אשר מצהיר, על דעת כל חברי הוועדים בנמל חיפה, כי לראשונה בתולדות נמלי ישראל, יש נכונות מצד העובדים לנהל מו"מ סביב השעון עד לחתימת ההסכם בנושא שינוי מבני של נמל חיפה, כאשר התוצאות הסופיות יהיו הפיכתו של הנמל לחברה ממשלתית עצמאית על כל המשתמע מכך.

"לנוכח מציאות זו", אומר בן הרוש, "תהיה זו טעות חמורה ועוול לכל מי שמשתמשים בנמלים ליצור תוהו ובוהו בנמלים ולסבך את כל המשק במאבק שייגמר בסופו של דבר בהידברות".

בן הרוש מזהיר, כי חברות ההובלה ידרשו מהממשלה לכסות להן את הנזקים שיגרמו כתוצאה מאי מיצוי המו"מ ומהשבתה של הנמלים.