טכס הכנסת ספר תורה בנמל אשדוד

טכס הכנסת ספר התורה החל באולם הנוסעים בנמל אשדוד ולאחר דברי התורה של הרה"ג יצחק יוסף יצאה תהלוכה בשירים וריקודים לעבר בית הכנסת בנמל, "יד אברהם", ושם צורף ספר התורה החדש לספרי הקדושה הקיימים


00:00 ,24.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
שאול רותם: "הנמל היחיד מסוגו בעולם השומר שבת" ; הרב יצחק יוסף: "ההנצחה של נפטרי נמל אשדוד באמצעות ספר תורה ולימוד תורה היא הדרך הנכונה לעילוי נשמתם"

בנוכחות קהל שמנה 500 איש, הוכנס השבוע, ביום ראשון, ספר תורה חדש לבית הכנסת בנמל אשדוד. ספר התורה החדש נכתב לעילוי נשמתם של נפטרי נמל אשדוד. את האירוע בנמל כיבדו הרה"ג יצחק יוסף – ראש ישיבת "חזון עובדיה", הרה"ג יוסף שיינין – רב העיר אשדוד והרה"ג שלמה פרץ – ראש מוסדות "הדרת יוסף" וכן אישי ציבור מעיריית אשדוד ומהנהלת ההסתדרות.

הרב יצחק יוסף הדגיש בדבריו את החשיבות בהכנסת ספר תורה ערב חג השבועות ואת המשמעות העמוקה שיש ללימוד תורה דווקא בזמנים הלא קלים הפוקדים את נמל אשדוד.

שאול רותם, מנהל נמל אשדוד תיאר את עומק היהדות של נמל אשדוד. הנמל הוא היחידי מסוגו בעולם השומר שבת ומירב עובדיו אנשים מאמינים. בנמל קיים בית – כנסת וכולל בראשות הרב שלמה פרץ. רותם הוסיף והעלה על נס את חשיבות השמירה על הבטיחות והביטחון בעבודה וקרא לעובדי הנמל לשמור על אחדות ותמיכה הדדית.

טכס הכנסת ספר התורה החל באולם הנוסעים בנמל אשדוד ולאחר דברי התורה של הרה"ג יצחק יוסף יצאה תהלוכה בשירים וריקודים לעבר בית הכנסת בנמל, "יד אברהם", ושם צורף ספר התורה החדש לספרי הקדושה הקיימים.