חברת נמלי ישראל השלימה את תהליך הרה-ארגון

עמוס רון: במהלך השנה הראשונה לפעילותה צמצמה החברה את היקף כוח האדם בכשליש. הוגדרו אזוריות חדשות לניהול הנכסים ולפיקוח


00:00 ,21.02.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

עמוס רון: במהלך השנה הראשונה לפעילותה צמצמה החברה את היקף כוח האדם בכשליש. הוגדרו אזוריות חדשות לניהול הנכסים ולפיקוח
 
חברת נמלי ישראל הודיעה היום על השלמת תהליך הרה-ארגון של החברה שנועד להתאים את מבנה החברה למשימותיה המרכזיות אשר נגזרות מהרפורמה בנמלים. אסף רגב, יו"ר ועדת הארגון של דירקטוריון חברת נמלי ישראל, אשר הובילה את תהליך הרה-ארגון יחד עם ההנהלה, מסר כי המבנה הארגוני החדש שגיבשה החברה ושאושר ע"י הדירקטוריון, מותאם למשימותיה המרכזיות - תכנון ופיתוח נמלי הים של ישראל, ניהול ואחזקת נכסי המדינה בתחומי הנמלים והטיפול בכ-4,000 גמלאי רשות הנמלים לדורותיהם.
 
במבנה הארגוני החדש של החברה 4 חטיבות מרכזיות : חטיבת תפעול ותכנון אסטרטגי, חטיבת הנדסה ופרויקטים, חטיבת כספים, נכסים והשקעות, וחטיבת משאבי ניהול.
 
עמוס רון, מנכ"ל החברה אמר כי במהלך השנה הראשונה לפעילותה צמצמה החברה את היקף כוח האדם בכשליש, בהתאמה למבנה הארגוני החדש העומד על 102 משרות. הוא ציין כי תהליך הרה-ארגון בוצע בשיתוף פעולה עם ההסתדרות וועד העובדים. 
 
במסגרת תהליך הרה-ארגון שולבה מנהלת פיתוח הנמלים בחטיבת הנדסה ופרויקטים המרכזת כעת את הטיפול בפיתוח ובבינוי, כולל פרויקטים גדולים של תשתית – פרויקט איתן (היובל) בנמל אשדוד ופרויקט הכרמל בנמל חיפה. כמו כן הוגדרו פונקציות אזוריות חדשות לניהול הנכסים ולפיקוח, וכן יחידה ליזום כלכלי-עסקי, שמכרז לאיושה יתפרסם בקרוב. הטיפול בגמלאי הרשות רוכז בידי חטיבת משאבי ניהול.