חברת הספנות TMM השיקה שירות מחדש בין נמלי צפון אמריקה ואפריקה

בהודעה לעתונות של חברת TMM, מפרסמת החברה על השקת שירות Multi-Purpose חדש המקשר בין נמלי החוף המזרחי של צפון אמריקה עם נמלי אפריקה. השירות יפעל בתדירות של פעם בשבועיים. על פי חברת TMM, בעלי מטען ממקסיקו יוכלו אף הם להנות משירות חדש זה באמצעות שטעון המטען ד


00:00 ,22.08.2002 מאת: מערכת פורט2פורט

על פי חברת TMM, בעלי מטען ממקסיקו יוכלו אף הם להנות משירות חדש זה באמצעות שטעון המטען דרך נמל Rio Haina ברפובליקה הדומיניקנית.

 
השירות החדש מותאם לשנע מטענים מסוגים שונים, בזכות חמש אניות מסוג Multi Purpose  הפועלות בקו. האניות יישנעו מטעני גלנוע, תפזורת ומכולות והן בעלות המכשור המתאים לצורך הובלת מטענים מקוררים.
 
השירות החדש, הקרוי “East Coast North America-Africa Service”, הינו השירות הראשון מסוגו של TMM המאפשר שירות ישיר בין נמלי אפריקה וצפון אמריקה והמתווסף לשירות “Asia-Africa-America Service” שהושק בשנה שעברה.
 
השירות החדש מציע שרותי הובלה מ/אל נמלים במערב אפריקה, באמצעות שטעון בנמל Dakar שבסנגל. הנמלים בדרום ובמזרח אפריקה ישורתו באמצעות שטעון או באמצעות הובלה יבשתית מנמלי Cape Town, Port Elizabeth, Durban.
 
מר Juan Manuel Gonzalez, סגן נשיא חברת TMM אמר : "השקנו שירות חדש זה על מנת לענות על צרכי לקוחותנו בארה"ב, אשר מרחיבים את עסקיהם ליבשת אפריקה ומעוניינים להוביל באמצעותנו. לקוחותינו אלה מסתמכים על רמת השירותים האמינה שלנו, הידע הרב והצוות המיומן שלנו".
 
מסלול ההפלגה בקו החדש כולל את הנמלים הבאים :
Montreal, New York, Philadelphia, Charleston, Rio Haina, Dakar, Cape Town, Durban, Port Elizabeth, Cape Town, New York, Philadelphia, Montreal, Hamilton
 
חברת TMM Lines מיוצגת בישראל על ידי חברת קונמרט בע"מ.