חברת הספנות Cast השיקה אתר אינטרנט חדש

בהודעה לעתונות, שהתפרסמה ב-14 בינואר 2003, נמסר כי חברת הספנות הטרנסאטלנטיתCast השיקה אתר אינטרנט חדש, המציע אמצעים נוספים המבטיחים את מהירות שליפת הנתונים ואת קלות הגלישה בו. כתובת האתר http://www.cast.com


00:00 ,16.01.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות, שהתפרסמה ב-14 בינואר 2003, נמסר כי חברת הספנות הטרנסאטלנטיתCast השיקה אתר אינטרנט חדש, המציע אמצעים נוספים המבטיחים את מהירות שליפת הנתונים ואת קלות הגלישה בו. כתובת האתר http://www.cast.com.

מר John De Luca, סגן נשיא למסחר של החברה בצפון אמריקה אמר, כי מאז השקתו של האתר http://www.cast.com בשנת 1998 החברה דאגה לעדכנו באופן שוטף בגלל התפתחויות טכנולוגיות והרצון לנצל אותם לטובת הלקוחות. אבל כעת, לאחר שנוספו הרבה מאפיינים אינטראקטיביים רבים והרבה יותר אינפורמציה הבינו בחברה שיש לעצב את האתר כולו מחדש.

במסגרת מדור ה- 'Electronic Shipper' באתר, הלקוחות יכולים מעתה להתעדכן במחירים, לבצע הזמנות מקוונות, להדפיס שטרי מטען ולקבל אינפורמציה אודות זמני הפלגה שישלחו אליהם לפי בקשתם. ביצועים אלו גם מפחיתים את עבודות הניירת וגם מונעים טעויות אפשריות.

במסגרת מדור ה- 'Sailing Schedule' יכולים הלקוחות לקבל נתוני הפלגה מנקודה לנקודה (כמו משיקגו לקופנהגן למשל) ולוחות הפלגה מעודכנים עבור חמשת קווי הסחר של החברה המופעלים בין צפון אמריקה לצפון אירופה והים התיכון.

במסגרת מדור ה- 'Service Directory' יכולים הלקוחות לקבל אינפורמציה כללית אודות כל השרותים כולל פרטים על תחבורה יבשתית, משך זמני הפלגה ורשימה כללית של כל נמלי הפקידה של החברה, כמו גם נתונים על מכולות, על מטענים מסוכנים ועל הקווים השונים של החברה.

באתר, קיימת גם אפשרות למעקב בזמן אמיתי אחר המטענים באמצעות ה-'Container Tracking', המאפשר להתעדכן דרך משרדיה המקומיים של החברה.

חברת Cast מציעה שרותים דרך שלושה קווים מעגליים מ-Montreal דרך Antwerp ו-Le Havre, Liverpool, Thamesport ו-Hamburg . וכן מ- Montrealל- Naples, Genoa, Livorno, Gioia Tauro ול- Marseille (Fos) ולוקחת slots בשרות ה- .Joint Mediterranean Canada Service (JMCS)

Cast הינה חברה בקבוצת הספנות CP Ships Group. חברת Cast מיוצגת בישראל ע"י חברת גולד ליין ספנות בע"מ.