חברת OOCL מציינת חמש שנים להפעלת השירות Scan Baltic Express

חברת OOCL מציינת השבוע את שנתו החמישית של שרות ה- Scan Baltic Express (SBX) services ומוסרת כי השרות מתפתח וגדל בהתאמה לדרישות הלקוחות וש- " ניתן להגדירו כשרות האיכותי המוביל באזור זה ", על פי לשון ההודעה


00:00 ,29.04.2003 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת OOCL מציינת השבוע את שנתו החמישית של שרות ה- Scan Baltic Express  services (ובשמו המקוצר SBX) ומוסרת כי השרות מתפתח וגדל בהתאמה לדרישות הלקוחות וש- " ניתן להגדירו כשרות האיכותי המוביל באזור זה ", על פי לשון ההודעה.

מר טד וונג , מנהל ב- OOCL (Europe) Limited, מוסר כי מעתה השרות כולל שני שרותים שבועיים מפוצלים, המשתמשים בשלוש אניות שביחד מציעות סך של 1000 TEU בנפח הובלה שבועי מ/ואל פינלנד ורוסיה. כל שלושת האניות בנויות במתכונת של שוברות קרח, עמדו יפה בחורף הקשה שפקד השנה את מפרץ פינלנד. שרות ה-SBX מתוכנן כך שלוח הפקידות שלו משתלב עם השרות האחר של OOCL הפוקד את נמלי המבורג, רוטרדם ואנטוורפן.

שרות ה- SBX, שגדל צעד אחר צעד במהלך חמשת השנים האחרונות בהתאם לדרישות הלקוחות, מותאם לשינוע מטעני קירור ומטענים לא שגרתיים אחרים, ובחברה גאים בשרות חיוני זה המקשר בין אזור הבלטי-סקנדינבי ובין אסיה (בעיקר סין) ובין צפון אמריקה ושאר אירופה.

שרות ה- SBX1 מפעיל את האניות OOCL Neva ו- OOCL Nevskiy, פוקדות את הנמלים :
St Petersburg - Hamburg - Grangemouth - Antwerp - Rotterdam - Hamburg - Gdansk - St Petersburg.

שרות ה- SBX2 מפעיל את האניה OOCL Neva, הפוקדת את הנמלים :
St Petersburg - Hamina - Hamburg - St Petersburg.

אודות OOCL -
חברת Orient Overseas Container Line Ltd. (OOCL) הינה חברת בת של חברת Orient Overseas (International) Ltd. הנסחרת בבורסה של הונג-קונג. OOCL היא חברת ספנות בינלאומית המספקת גם שרותים לוגיסטיים, כשמשרדיה הראשיים נמצאים בהונג-קונג ושרותיה מקשרים בין אסיה, אירופה, צפון אמריקה, הים התיכון, תת היבשת ההודית, המזרח הקרוב ואוסטרליה וניו-זילנד.

חברת OOCL מיוצגת בישראל על ידי סוכנות ימית ישראלית סקנדינבית בע"מ.