חברת Lykes Lines מציעה שירות אטלנטי חדש

בהודעה לעתונות שפרסמה חברת הספנות Lykes Lines , ב- 5 לנובמבר 2002, מודיעה החברה על פתיחת שרות אירופה-אפריקה-דרום אמריקה חוף מזרחי חדש. ב- 14 לנובמבר 2002, יחל השרות לפעול עם פקידת האניה Lykes Tracker, בעלת קיבולת של 1100 TEU, בנמל רוטרדם


00:00 ,06.11.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות שפרסמה חברת הספנות Lykes Lines , ב- 5 לנובמבר 2002, מודיעה החברה על פתיחת שרות אירופה-אפריקה-דרום אמריקה חוף מזרחי חדש. ב- 14 לנובמבר 2002, יחל השרות לפעול עם פקידת האניה Lykes Tracker, בעלת קיבולת של 1100 TEU, בנמל רוטרדם. השירות החדש יפעל בתדירות של אחת לעשרה ימים וזוהי הפעם הראשונה שהחברה מקשרת בין נמלי אירופה, אפריקה וברזיל.

מר Tony Bruno, סגן נשיא החברה למסחר מציין כי השרות החדש בנוי כך שהוא פונה לצרכנים השונים בהתאם למיקומם. בעוד שהמשלחים בצפון אירופה ישמחו מהקשר הישיר והמהיר לפורטוגל והאיים הקאנריים הרי שבפורטוגל ימצאו המשלחים את היתרון שבקשר המהיר שמציע השרות בין פורטוגל והשווקים המסורתיים שלה בעיקר במערב אפריקה ובברזיל. השירות החדש יעניין כמובן גם משלחים אירופאים אחרים שימצאו ענין בקשר המהיר שבין אירופה ונמלי מערב אפריקה.

עוד נמסר בהודעה כי חברת Lykes Lines ייסדה סוכנות ב- Dakar אשר תבטיח את הקשר הפנים יבשתי של מערב אפריקה, וכמו כן גם את השטעונים המהירים והאמינים לדרום אפריקה.

חברת Lykes Lines מפעילה גם את שרות ה- North Europe-East Coast South America service אשר הושק בדצמבר 2001, ואשר השרות החדש ישלים אותו באמצעות פקידה בנמלFortaleza שבצפון ברזיל.

על פי ההודעה, חברת Lykes פוקדת במכוון את נמל Fortaleza עבור היצואנים הברזילאים, המשלחים מוצרים כגון פירות ושרימפס לצפון אירופה במכולות קרור. הזרוע הצפונית של השרות מנמל Fortaleza ישירות לנמל רוטרדם מציעה את אחד השרותים המהירים האפשריים של רק 10 ימים. השרות מגובה על ידי מחלקת שרות הלקוחות של חברתLykes Lines במשרדיה שבאירופה ובברזיל.

סבב השרות החדש ה- Europe-Africa-ECSA הוא כדלקמן:
Rotterdam, Hamburg, Antwerp, Le Havre, Lisbon, Las Palmas, Dakar, Abidjan, Santos, Paranagua, Itajai, Rio de Janeiro, Fortaleza, Rotterdam.
חברת Lykes Lines ממוקמת ב- Tampa, Florida מפעילה שרותי ספנות בין נמלי ארה"ב, מקסיקו, דרום ומרכז אמריקה, האיים הקריביים, קנדה, צפון אירופה, הים התיכון, אפריקה ואסיה.

חברת Lykes Lines הינה חברה בקבוצת CP Ships group אחת מחברות הספנות המובילות בעולם. החברה מיוצגת בישראל על ידי חברת א.מ.א. סוכנויות ים מאוגדות בע"מ.