חברת Canmar מוסיפה 2 אניות חדשות לקו מונטריאול – צפון אירופה

בהודעה לעתונות שפרסמה חברת הספנות הקנדית Canada Maritime, נמסר כי חברת Canmar צפוייה להוסיף לצי האניות שלה, 2 אניות חדשות בנות 4100 TEU כל אחת, הנבנות על ידי מספנות Daewoo ועתידות להכנס לשירות ביוני ויולי 2003. האניות צפויות להיקרא Canmar Spirit ו- Canmar


00:00 ,28.11.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות שפרסמה חברת הספנות הקנדית Canada Maritime - Canmar, נמסר כי חברת Canmar צפוייה להוסיף לצי האניות שלה, 2 אניות חדשות בנות 4100 TEU כל אחת, הנבנות על ידי מספנות Daewoo ועתידות להכנס לשירות ביוני ויולי 2003. האניות צפויות להיקרא Canmar Spirit ו- Canmar Venture.

שתי האניות החדשות תצטרפנה לאניה דומה, OOCL Montreal, הנבנית אף היא במספנות Deawoo עבור חברת OOCL שהינה שותפה בקו צפון אירופה – מונטריאול. האניה OOCL Montreal תסופק באמצע קיץ 2003.

שתי האניות הנבנות עבור Canmar הינן בעלות נפח הובלה של 4100 TEU כל אחת והן תהיינה הגדולות והמהירות ביותר מבין האניות המשרתות את הקו בין מונטריאול וצפון אירופה.

2 אניות אלו והאניה הנוספת של OOCL צפויות לספק שירות ל- 2 מסלולים במסגרת שירות הקרוי St. Lawrence Co-ordinated Service, כאשר המסלול הראשון כולל את הסבב הבא : Montreal, Thamesport, Antwerp, Le-Havre. המסלול השני כולל את סבב הנמלים הבא : Montreal, Antwerp, Hamburg.

כיום, חברת Canmar ו- OOCL משרתות את הקו הנוכחי על ידי 3 אניות בנות 2800 TEU במסלול הראשון ו- 3 אניות בנות 2200 TEU במסלול השני.
 
חברת Canmar מיוצגת בישראל על ידי חברת א.א. ספנות בע"מ.