חברת Canmar זכתה שוב בחותמת האיכות של יצרנית הרכב פורד

חברת הספנות הקנדית Canada Maritime - Canmar זכתה שוב בחותמת האיכות Q1 של יצרנית הרכב האמריקאית פורד. Canmar הינה בין חברות הספנות הבודדות העומדת בסטנדרטים הקפדניים של חברת פורד


00:00 ,02.03.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת הספנות הקנדית Canada Maritime - Canmar זכתה שוב בחותמת האיכות Q1 של יצרנית הרכב האמריקאית פורד. Canmar הינה בין חברות הספנות הבודדות העומדת בסטנדרטים הקפדניים של חברת פורד.

חברת פורד החלה במקור עם תוכנית האיכות Q1 כחלק ממהלך להשגת יחסי עבודה עם הספקים השונים שלה ושבסיסן הוא איכות השירות. במהלך יישום התכנית דרשה חברת פורד מחברות הספנות לעמוד בדרישות האיכות שהיא הציגה. התכנית מחייבת את הספק, במקרה זה חברת הספנות, לרמת ביצועים גבוהה וקבועה.

"בזכות הזכייה בחותמת האיכות של פורד, זכינו במעמד השמור לקבוצה מצומצמת ואיכותית של חברות ספנות, וזהו כבוד גדול עבורנו", אמר מר טרי בורואס, סגן נשיא בחברת CP Ships האחראי הבלעדי לפעילות חברת Canmar במסגרת הקבוצה.

לאורך שנים רבות, חברת פורד מציגה דרישות יחודיות לענף הספנות ובמיוחד פתרונות לאספקה עפ"י לוח זמנים מוגדר. "במהלך 6 שנות פעילותנו עם חברת פורד ייעדנו את מטרותינו בשיפור השירות. זוהי זכות גדולה עבורנו שחברה חשובה ובינלאומית כמו פורד מכירה ברמה ובסטנדרטים שלנו", סיים ואמר מר בורואס.

חותמת האיכות Q1 מתייחסת לתקופה של 12 חודשים. על מנת לעמוד בדרישות האיכות של פורד, חברת Canmar הצליחה להוביל 99.8% מהמטען ללא נזק ועמדה בהצלחה בהובלת 95% מהמטען ושינועו ליעדו הסופי תוך עמידה בלוח הזמנים.

כידוע, חברת Canmar מציעה שירותי הובלת מכולות בין נמלי צפון אמריה וצפון אירופה והים התיכון, באמצעות מרכז לוגיסטי במונטריאול. שירות ה- Northern Service פועל בעזרת 3 קווים שבועיים. שרותים אלו נתמכים על ידי רשת של רכבות ומשאיות המקשרות את ליעדים תעשייתים פנים יבשתיים בצפון אמריקה ואירופה. חברת Canmar משתייכת לקבוצת CP Ships.

חברת Canmar מיוצגת בישראל על ידי חברת א.א. ספנות בע"מ.