חברי קונפרנס EMTA מבקשים להעלות את דמי ההובלה בסחר ישראל-צפון אירופה

חברי הסקטור הישראלי המשתייכים לקונפרס EMTA נפגשו לאחרונה בכדי לדון ולהעריך את תנאי השוק בסחר שבין ישראל וצפון אירופה ולהחליט בעקבות כך על התכנית העסקית לשנת 2005; חברי הקונפרס מתכוונים לדון בנושא עם אגוד המשתמשים בהובלה ימית, בפגישה שזומנה ל-1 בדצמבר


00:00 ,28.11.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
חברי הסקטור הישראלי המשתייכים לקונפרס EMTA נפגשו לאחרונה בכדי לדון ולהעריך את תנאי השוק בסחר שבין ישראל וצפון אירופה ולהחליט בעקבות כך על התכנית העסקית לשנת 2005.

היה ברור למשתתפים כי התנאים המאתגרים של שנת 2004, שעמדו בפני חברי הקונפרס במובנים של עלויות תפעול גבוהות, ימשיכו לשרור גם בשנת 2005 ואפילו יורעו, דבר שישתקף בדמי ההובלה, והראיה - מחירי חכירה שעלו פי שלושה וארבעה ממחירם לפני שלוש שנים.

בכדי לשמור על רמת השרות מבקשים חברות הספנות המשתייכות לקונפרנס להעלות את רמת מחירי ההובלה כדלהלן:
בכיוון דרום: 150 USD ל-TEU שיכנסו לתוקף החל מה-15 בינואר 2005.
בכיוון צפון : 100 USD ל-TEU שיכנסו לתוקף החל מה-15 בינואר 2005.

העלאות נוספות מתוכננות במהלך שנת 2005 בכדי שניתן יהיה להתמודד עם עלויות תפעול ההולכות וגדלות.

חברי הקונפרס מתכוונים לדון בנושא עם אגוד המשתמשים בהובלה ימית, בפגישה שזומנה ליום רביעי ה-1 בדצמבר 2004. הפגישה תחל ב- 10:30 בהתייעצות פנימית ולאחריה ייפגשו נציגי איגוד המשתמשים עם נציגי הקונפרנס.