הרפורמה והתעריפים במרכז יום עיון שיקיים איגוד המשתמשים בהובלה ימית

היום יוקדש להובלה הימית בראי השינויים האחרונים כגון הרפורמה בנמלים, מבנה התעריפים ותחזיות פיתוח. היום יתקיים במהלך הכנס השנתי של הארגון


00:00 ,05.04.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

היום יוקדש להובלה הימית בראי השינויים האחרונים כגון הרפורמה בנמלים, מבנה התעריפים ותחזיות פיתוח. היום יתקיים במהלך הכנס השנתי של הארגון
 
איגוד המשתמשים בהובלה הימית מארגן ב-23 במאי, במסגרת הכנס השנתי שלו, יום עיון רב משתתפים שיעסוק בהובלה הימית בראי השינויים האחרונים, בהם: הרפורמה בנמלים, מבנה התעריפים ותחזיות פיתוח. יום העיון מיועד לחברי איגוד המשתמשים בהובלה הימית, לחברות הספנות, לחברות הנמלים ולחנ"י, לחברות יבוא ויצוא, חברי ארגון התאגידים, ולכל העוסקים בתובלה ימית ויבשתית, בלוגיסטיקה ובסחר בינלאומי.
 
יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית, גד שפר, סיפר ל- port2port על הרקע לארגון יום העיון: "חברינו באיגוד המשתמשים בהובלה הימית מתמודדים מדי יום עם ההשפעות השונות של שינויים בעולם הספנות, בין אם מדובר בסחר העולמי הצומח ומשתנה, בין אם בשינויים המתחוללים בנמלים ומשפיעים על העבודה השוטפת שלנו, ואפילו נושאים כמו הטרור העולמי והניסיונות להתגונן מפניו, משפיעים ישירות על הסחר הימי ועל מחירי ההובלה.
 
"למעשה, נושאים אלה עומדים על סדר היום של כל הקהילה הימית בישראל. על כולנו להיערך לשינויים תוך צמצום מקסימלי של אי הוודאות. קבלת תמונה מהימנה ככל האפשר של השינויים והשפעותיהם חיונית לכולנו, ולפיכך החלטנו לארגן את הכנס שישמש בסיס למידע ולהחלפת דעות. אני בטוח שכל הנוגעים בהובלה הימית יבואו לשמוע ולהשמיע".