העבודה בנמלים שבה בהדרגה לסדרה

על פי דיווחים מנמל חיפה ומנמל אשדוד התפוקות חוזרות אט אט לתפוקות יומיות ממוצעות. יו"ר ועד העובדים בנמל חיפה: העובדים חוזרים לעבודה, בנמל אין משאיות


00:00 ,04.09.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

על פי דיווחים מנמל חיפה ומנמל אשדוד התפוקות חוזרות אט אט לתפוקות יומיות ממוצעות. יו"ר ועד העובדים בנמל חיפה: העובדים חוזרים לעבודה, בנמל אין משאיות
 
בעקבות צו הבית הדין הארצי לעבודה שניתן ביום שלישי בלילה השבוע ואשר הורה לעובדי הנמלים לחזור מיד לעבודה סדירה ומלאה שבים עובדי הנמל כיום לעבודה מסודרת.
 
על פי דיווחים מנמל חיפה ומנמל אשדוד התפוקות חוזרות אט אט לתפוקות יומיות ממוצעות.
 
בהודעה שפרסם היום בצהריים נמל אשדוד ללקוחות הנמל נמסר כי "בנמל אשדוד העבודה מתנהלת בתפוקה כמעט מלאה".
 
נציין כי היום הודיעה חברת צים כי היא מחדשת את קבלת ההזמנות ביצוא עבור אוניה אחת שלה – צים קליפורניה – אשר תגיע לנמל חיפה מחר.
 
בשיחה שערכה מערכת Port2port עם מאיר תורג'מן, יו"ר ועד העובדים בנמל חיפה, ציין תורג'מן כי אתמול התכנסו העובדים לאסיפות הסברה בעקבות צו בית הדין הארצי לעבודה וכיום העובדים שבים לעבודה מלאה ותקינה. תורג'מן הוסיף עם זאת כי בנמל חיפה אין כמעט משאיות של חברות ההובלה.
 
נזכיר כי ביום שלישי בלילה הורה בית הדין הארצי לעבודה לעובדים לשוב באופן מייד לעבודה וכן להדביק את הפיגורים שנגרמו בימי העיצומים והשיבושים שהחלו ב-25 באוגוסט. כמו כן הורה בית הדין לצדדים הנוגעים בדבר להידבר ביניהם והמליץ כי הדבר ייעשה בין שרי התחבורה, האוצר ויו"ר ההסתדרות החדשה, וזאת עד לתאריך 21 בספטמבר. בית הדין הורה בנוסף לעובדים לכבד את צו בית הדין עד לתאריך זה.
 
בנוסף הקפיא בית הדין את הליכי אישור חוק ההסדרים וסעיף ה"לנד לורד", וזאת עד לתאריך 21 בספטמבר. אם הצדדים לא יגיעו להסכמות עד לתאריך זה הם ישובו ויפגשו בבית הדין הארצי לעבודה ב-22 בספטמבר.