"הזוכה במכרז להפעלת ממגורות דגון יתחייב להעסיק את עובדי הממגורות ולשמור על זכויותיהם"

מנכ"ל רשות הנמלים והרכבות עמוס רון מסר: הזוכה במכרז להפעלת ממגורות דגון משנת 2005 יתחייב להעסיק את עובדי הממגורות. ולקבל על עצמו את כל ההתחייבויות הקיימות בהסכמים הקיבוציים עם עובדי דגון


00:00 ,19.02.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מנכ"ל רשות הנמלים והרכבות עמוס רון:" הזוכה במכרז להפעלת ממגורות דגון משנת 2005 יתחייב להעסיק את עובדי הממגורות ולשמור על זכויותיהם"

רשות הנמלים והרכבות העבירה ביום ה' האחרון את מסמכי המכרז לניהול ולהפעלת בתי ממגורות בדגון, חיפה, לשמונה הקבוצות שעברו את שלב המיון המוקדם.הקבוצות יתחרו בינהן על המחיר הזול ביותר להפעלת ממגורות דגון. ההוזלה שתיווצר מהתעריף הקיים, תגולגל ישירות ללקוחות דגון ומהם על המשק כולו.

מנכ"ל רשות הנמלים והרכבות עמוס רון מסר: הזוכה במכרז להפעלת ממגורות דגון משנת 2005 יתחייב להעסיק את עובדי הממגורות. ולקבל על עצמו את כל ההתחייבויות הקיימות בהסכמים הקיבוציים עם עובדי דגון.

רון הבהיר היום ליו"ר ההסתדרות בחיפה ברוך זלץ, כי הסעיף במסמכי המכרז אשר גרם לעובדי דגון ולהסתדרות בחיפה לאיים בהשבתת הממגורות, אינו נוגע כלל לעובדי דגון הקיימים. מדובר בסעיף סטנדרטי שמאפשר לרשות לפקח על רמת השירות שיתן המפעיל שיזכה במכרז. סעיף זהה מופיע בכל חוזי הרשות הכוללים אפשרות להעסקת קבלני משנה לנושאי אבטחה, ניקיון שירותים וכו'.