הוסר איום סכסוך העבודה בנמל חיפה

יגאל כהן, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות בחיפה, מסר אתמול שהצדדים הגיעו להבנות וכרגע אין סיבה להכריז על סכסוך עבודה. לדבריו, שני הצדדים הגיעו להסכמה על הקמת מועצת ייצור ורק במקרה שבמועצת הייצור לא יגיעו להבנות יאלצו שני הצדדים להגיע לבורר בנוגע למחלקות


00:00 ,10.01.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

האיום בהכרזה על סכסוך עבודה במחלקת ים בנמל חיפה הוסר, כאשר הצדדים הגיעו להסכמה בגין הקמת מועצת ייצור, כפי שדרשו עובדי מחלקת ים בנמל חיפה.
 
התפנית באה בעקבות מו"מ בין הצדדים לאחר שמזכירות ההסתדרות אישרה בסוף חודש דצמבר 2005 לעובדי מחלקת ים בנמל חיפה את בקשתם לסכסוך עבודה והטילה על יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות במרחב חיפה, יגאל כהן, למצות את המו"מ תוך עשרה ימים,  ובמידה ולא יגיעו הצדדים להבנות, נאמר אז, יגאל כהן היה רשאי לחתום על הבקשה לסכסוך.
 
מנהל חברת נמל חיפה עמוס עוזני הגיב אז ואמר שבנמל פועלים בהתאם להסכמי העבודה.
 
יגאל כהן, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות בחיפה, מסר אתמול שהצדדים הגיעו להבנות וכרגע אין סיבה להכריז על סכסוך עבודה. לדבריו, שני הצדדים הגיעו להסכמה על הקמת מועצת ייצור ורק במקרה שבמועצת הייצור לא יגיעו להבנות יאלצו שני הצדדים להגיע לבורר בנוגע למחלקות.
 
יגאל כהן מסר עוד כי השכל היישר גבר על העקשנות וכעת עמלים הצדדים על מכתב ההסכמה. עוד מסר כהן כי יש דברים שהנמל לא יכול לשנות ויש לנהוג על פי נוהגים והסכמים שהיו בעבר, כל זאת עד לחידוש הסכמי העבודה עם עובדי הנמל.