ההסתדרות לאוצר: פעולה חד צדדית תזכה לתגובה חד צדדית

מחזיק תיק ההסתדרות אבי אדרי ציין כי אם הצעת התקציב תאושר על ידי ועדת השרים על כל המעורבים בדבר לדעת כי "בקצה ההחלטה עומדת להיות מהומה"


00:00 ,18.08.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

מחזיק תיק ההסתדרות אבי אדרי ציין כי אם הצעת התקציב תאושר על ידי ועדת השרים על כל המעורבים בדבר לדעת כי "בקצה ההחלטה עומדת להיות מהומה"
 
אבי אדרי, מחזיק תיק התחבורה בהסתדרות, פנה היום למנכ"ל משרד התחבורה גדעון סיטרמן ולמנכ"ל משרד האוצר ירום אריאב והצהיר בפניהם כי כל פעולה חד צדדית שתינקט על ידי המשרדים הללו כפי שמציע חוק ההסדרים במסגרת תקציב המדינה לשנת 2009 - ייענה בפעולה חד צדדית של ההסתדרות.
 
אבי אדרי ציין בשיחה עם מערכת Port2port כי "מי שחושב שפעולות חד צדדיות יעברו בשתיקה טועה". אדרי הוסיף כי אם הצעת התקציב לשנת 2009 תאושר מחר על ידי ועדת השרים על כל המעורבים בדבר לדעת כי "בקצה ההחלטה עומדת להיות מהומה".
 
אדרי ציין כי להסתדרות ישנה הסתייגות מהותית מחוק ההסדרים שכן לטענתה עצם השימוש בחקיקה והתעלמות מההסכם הקיבוצי אשר כלל אינו מזכיר כניסה של מפעיל נוסף לנמלי ישראל מהווה הפרה של יחסי האמון והעבודה בין הצדדים. אדרי הוסיף כי האוצר יודע כי יש כתובת למשא ומתן וכי ההסתדרות אינה אטומה להצעות אך את הנושאים הללו יש ללבן במו"מ ולא לנסות ולעקוף אותם באמצעות חקיקה.
 
יש לציין כי בהסתדרות כרגע נמנעים מנקיטת צעדים חריפים בתגובה על חוק ההסדרים וחיזוק מודל ה-Landlord בנמלי ישראל, וזאת בשל העדרו של יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, אשר  יחזור לישראל בהמשך השבוע.