ההסתדרות דחתה את בקשת ההדחה של דודו פרץ

אתמול שיגר יגאל כהן, יו"ר האיגוד המקצועי בחיפה של ההסתדרות, מכתב בו הוא דוחה את בקשת ארבעת חברי ועד תפעול בנמל חיפה להדיח את דודו פרץ מלשמש כמזכיר ועד התפעול. זאת מתוקף סמכותו לפי תקנון ועדי העובדים


00:00 ,23.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
אתמול שיגר יגאל כהן, יו"ר האיגוד המקצועי בחיפה של ההסתדרות, מכתב בו הוא דוחה את בקשת ארבעת חברי ועד תפעול בנמל חיפה להדיח את דודו פרץ מלשמש כמזכיר ועד התפעול. זאת מתוקף סמכותו לפי תקנון ועדי העובדים.

נושא הדחתו של דודו פרץ עלה ב- 8 באוגוסט במכתב ששיגרו ארבעת חברי ועד תפעול בנמל חיפה, אמיר שימקו, רונן ששון, מאיר תורג'מן ואבי לוי, בו קראו הארבעה להדיח את פרץ מתפקידו כמזכיר הועד. לטענתם, דודו פרץ לא עדכן אותם על הנעשה במו"מ מול האוצר ולא שיתף עימם פעולה.

כאמור, אתמול השיב יגאל כהן מההסתדרות כי הוא דוחה את בקשתם של ארבעת חברי הועד מהטעם שהוא אינו מוצא את דודו פרץ אשם בשום מעשה שיש בו קלון או בפעולה שאינה חוקית. לדבריו, העובדה שארבעת חברי הועד מאשימים את פרץ בסדרי עבודה שהוועד קבע בעצמו, אינם מצדיקים הדחה. כהן הדגיש כי בקשת ההדחה הוגשה בעיתוי לא נכון מבחינת העובדים.

דודו פרץ הגיב על הדברים וציין כי מטרתו, מעתה ואילך, היא ללכד את השורות ולאגור כוחות להמשך המאבק. הוא ציין כי מאבקים כאלה לא משרתים את העובדים אלא רק את הצד השני. פרץ קרא לכל עובדי הנמלים, בחיפה ואשדוד, להתלכד ולהניח למחלוקות אישיות, "לנקות שולחן" ולא להוציא החוצה את "הכביסה המלוכלכת", וזאת לטובת העובדים ומקום פרנסתם.

"מי שיש לו אחריות יבין שאת מאבקי האגו נניח לימים אחרים ולא לימים שבהם עתיד פרנסתנו מונח על הכף", סיכם פרץ.