האניה הראשונה בשירות החדש מזרח רחוק-ישראל-ארה"ב נכנסה לנמל חיפה

האניה הראשונה בשירות AMAX של China Shipping נכנסה הבוקר לנמל חיפה ובחברת אינטרמריטיים, הנציגה בישראל, בחרו לחגוג את הארוע במסעדת רונדו שבמרומי הר הכרמל, המשקיפה על הנמל ועל האניה XIN YANG ZHOU שעוגנת כעת בנמל


00:00 ,11.08.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

האניה הראשונה בשירות AMAX של China Shipping נכנסה הבוקר לנמל חיפה ובחברת אינטרמריטיים, הנציגה בישראל, בחרו לחגוג את הארוע במסעדת רונדו שבמרומי הר הכרמל, המשקיפה על הנמל ועל האניה XIN YANG ZHOU שעוגנת כעת בנמל.
 
האניה נכנסה בשעות הבוקר לנמל חיפה, ואת בואה קידמו, כמקובל, גוררות הנמל במטחי מים לאות ברכה וכבוד. כניסת האניה בישרה למעשה את תחילת השירות השבועי החדש, סובב עולם, המקשר את נמלי המזרח הרחוק עם ישראל ומישראל לנמלי הטירני ונמל ארה"ב.
 
בארוע החגיגי נכחו שגריר סין בישראל מר Cheng Yonglong, מנהל אזור ים תיכון בצ'יינה שיפינג מר Zhu Jinze, נציג צ'יינה שיפינג בישראל Hu Yong, הנהלת נמל חיפה לרבות עמוס עוזני המנכ"ל, חיים לנצינסקי ומשה גרימברג, נשיא לשכת הספנות- נחום גנצרסקי ולקוחות החברה.
 
 שגריר סין בישראל בירך את הבאים וציין שזהו כבוד גדול עבורו. לדבריו, העסקים בין ישראל וסין הולכים ומתרחבים וכניסתה של צ'יינה שיפינג לישראל מסמלת את התרחבות הפעילות המסחרית בין סין לישראל. הוא ציין שסוחרים ותעשיינים בסין להוטים לחזק את הקשרים העיסקיים עם מקביליהם בישראל, וצפויות להגיע משלחות רבות לפיתוח מיגוון תחומים.
 
מנהל אזור ים תיכון בצ'יינה שיפינג, מר Zhu Jinze, שמכיר ומוקיר את העיר ואת נמל חיפה מתפקידיו הקודמים בענף הספנות, ציין שלכניסתם לישראל ישנן סיבות רבות אך בעיקר משום שהשוק הישראלי פתוח לתחרות ויש להם לקוחות טובים מאד בישראל. הוא הדגיש את שיתוף הפעולה הטוב עם הנהלת נמל חיפה. "אנו שמחים לעשות עסקים עם נמל חיפה. יש לי בטחון והכרות מהעבר לנמל ולעיר".
 
עמוס עוזני, מנכ"ל חברת נמל חיפה, ציין שזהו יום חשוב והם מקדמים את צ'יינה שיפינג בברכה. "אנו ערוכים לעשות עסקים ולקחת חלק מרכזי באגן המזרחי של הים התיכון".
 
 איציק קון, מנכ"ל אינטרמריטיים, ציין שרק לפני שמונה חודשים הם חגגו חמש שנות פעילות בישראל וכעת China Shipping משיקה שרות AMAX שבועי ישיר חדש המציע את הקיבולות הגבוהות ביותר מהמזרח הרחוק לישראל ומישראל לארה"ב. " הקו הזה אמור להיות אלטרנטיבה ממשית ללקוחות הישראלים. ללא תמיכתכם, לקוחותינו, זה לא היה מתאפשר. China Shipping מאמינה בשוק הישראלי ובנמל חיפה, המהווה חוליה מרכזית בהצלחתנו. בתקוה לעתיד טוב".