קבוצת גרימלדי קיבלה לידיה אניית גלנוע חדשה

זוהי האנייה הרביעית מתוך סדרה של שבע ספינות שהוזמנו במספנה בסין. אניית הגלנוע החדשה תיכנס לשירות בסוף ספטמבר ותעודד עוד יותר את שירות הים התיכון - צפון אמריקה


10:52 ,08.09.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת גרימלדי הרחיבה עוד יותר את צי האניות שלה עם הגעתה של האנייה Grande New Jersey, שהיא אניית גלנוע לשינוי רכבים ומשאיות מסוג PCTC. זוהי האנייה הרביעית מתוך סדרה של שבע ספינות שהוזמנו במספנת יאנגפן הסינית שנמצאת בז׳ושאן.

 

עם אורך של 199.9 מטר ורוחב של 36.45 מטר, לאנייה ״גרנד ניו ג׳רזי״ יש משקל של  65,255 טון ברוטו ומהירות שירות של 19 קשר. הספינה מניפה את דגל איטליה והיא בין המובילות הטהורות ביותר של משאיות ומשאיות בשוק: למעשה, היא יכולה להעביר כ- 7,600 CEU (יחידות שוות ערך לרכב) או לחלופין, 5,400 מטרים ליניאריים של מטען  מתגלגל ו- 2,737 CEU. היא כלי גמיש במיוחד: עם ארבע סיפונים ״גרנד ניו ג׳רזי״ מסוגלת להעמיס כל סוג של משא מתגלגל (מכוניות, טנדרים, משאיות, טרקטורים, אוטובוסים, מחפרים וכו׳) בגובה של עד  5.3 מטר.

 

מנכ״ל הקבוצה, עמנואל גרימלדי, ציין כי ״האנייה החדשה היא חלק מתוכנית שדרוג והתחדשות הצי שהשיקה הקבוצה בשנים האחרונות עם הזמנות שונות לספינות אולטרה-טכנולוגיות, גמישות ביותר וידידותיות יותר לסביבה״.

 

האנייה ״גרנד ניו ג׳רזי״ תגיע לנמל סלרנו בסוף ספטמבר ותיכנס לשירות בשירות הגלנוע  השבועי המופעל על ידי קבוצת גרימלדי בין הים התיכון לצפון אמריקה (קנדה, ארצות הברית ומקסיקו), יחד עם ״גרנד בולטימור״, ״גרנד הליפקס״, ״גרנד יוסטון״, ״גרנד מירפיורי״, ״גרנד ניו יורק״ ו״גרנד טורינו״. ״גרנד ניו ג׳רזי״ תפקוד באופן קבוע כ-15 נמלים באיטליה (Civitavecchia, Livorno, Salerno, Savona), ספרד (ולנסיה), בלגיה (אנטוורפן), קנדה (הליפקס), ארה״ב (בולטימור, דייוויסוויל, יוסטון, ג'קסונוויל, ניו יורק) ומקסיקו (אלטמירה, טוקספן, ורקרוז).