בעקבות פניית ארגון מגדלי הפירות בישראל תוצרת חקלאית הועמסה על אוניות למרות השביתה

יו"ר ההסתדרות, ח"כ עמיר פרץ וועדי העובדים בנמל אשדוד נענו לפניית ארגון מגדלי הפירות בישראל והסכימו להעמיס תוצרת חקלאית על אוניות למרות השביתה. בקשת ארגון מגדלי הפירות נדונה בועדת החריגים וההקלה המיוחדת ניתנה מאחר והתוצרת החקלאית היא בעלת אורך חיים קצר וכל


00:00 ,05.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מנכ"ל ארגון מגדלי הפירות, עמי אוליאל: ועדי העובדים מגלים אחריות לאומית והתחשבות בציבור החקלאים

יו"ר ההסתדרות, ח"כ עמיר פרץ וועדי העובדים בנמל אשדוד נענו לפניית ארגון מגדלי הפירות בישראל והסכימו להעמיס תוצרת חקלאית על אוניות למרות השביתה. בקשת ארגון מגדלי הפירות נדונה בועדת החריגים וההקלה המיוחדת ניתנה מאחר והתוצרת החקלאית היא בעלת אורך חיים קצר וכל עיכוב ביצוא עלול לגרום לאובדן התוצרת ולנזק כלכלי כבד לחקלאים.

מנכ"ל ארגון מגדלי הפירות, עמי אוליאל, הודה לראשי ההסתדרות ולועדים על היחס המיוחד שהם מעניקים לתוצרת החקלאית. "נציגי העובדים גילו אחריות לאומית והתחשבות בציבור החקלאים, הסובל אף הוא מגזירות הממשלה. הסולידריות הקיימת בין העובדים השכירים לבין החקלאים שוב הוכיחה את עצמה", אמר.

אוליאל אמר שהחקלאים מחזקים את ידי העובדים בנמלים במאבקם בממשלה ובמניעת השתלטות של בעלי הון על הנמלים. תחת דגל ההפרטה הממשלה פועלת להעברת נכסי הציבור לידיים פרטיות של מקורבים ואינטרסנטים: כך בנמלים, כך במשק החלב וכך בענפי הצומח בחקלאות.