בן ציון סלמן למשתמשים: הליך בחירת מנהל לנמל חיפה יושלם עד סוף יוני

בפגישת היכרות בין נציגי לשכת המסחר והתעשייה בחיפה והצפון ואיגוד המשתמשים בהובלה ימית דיווח יו"ר דירקטוריון נמל חיפה כי המכרזים לעגורני גשר בנמל ייפתחו בקרוב. הצדדים סיכמו על שת"פ קבוע מול הנהלת הנמל


00:00 ,29.05.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

בפגישת היכרות בין נציגי לשכת המסחר והתעשייה בחיפה והצפון ואיגוד המשתמשים בהובלה ימית דיווח יו"ר דירקטוריון נמל חיפה כי המכרזים לעגורני גשר בנמל ייפתחו בקרוב. הצדדים סיכמו על שת"פ קבוע מול הנהלת הנמל
 
נציגי לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון, בראשות נשיא הלשכה, עודד פלר, נציגי איגוד המשתמשים בהובלה ימית, בראשות יו"ר האיגוד גר שפר ומר דב מרום, מנכ"ל הלשכה נפגשו לאחרונה לפגישת היכרות עם היו"ר הטרי של חברת נמל חיפה, מר בן ציון סלמן. הפגישה התקיימה עם שני הארגונים, מכיוון שהקשר של הנהלת הנמל הינו התחומים מסוימים עם לשכת המסחר חיפה ובתחומים אחרים עם איגוד המשתמשים בהובלה ימית.
 
בפגישת היכרות עם היו"ר החדש של דירקטוריון חברת נמל חיפה נדונו נושאים בפעילות נמל חיפה והמשימות החיוניות העומדות בפני הנהלת הנמל בתקופה הקרובה: המשך פיתוח רציפי הנמל וקבלת החלטה לגבי הקצאת כספים לפיתוח העתידי, מחסור בשטחי עורף נמל, מניעת מצבי עומס וצפיפות, המשך פיילוט עבודת לילה בנמל, שיפור דרכי הגישה לנמל, העדפת מטעני היבוא והיצוא הישראליים על פני מטעני שטעון, קידום הצבת עגורנים נוספים בנמל ועוד.
 
מדובר הלשכה נמסר כי יו"ר דירקטוריון חברת הנמל תמך בשיתוף פעולה קבוע עם איגוד המשתמשים בהובלה ימית, כארגון המייצג של כל בעלי המטענים, ביבוא וביצוא, המובילים את מטעניהם בים, ועם לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון, כארגון כלכלי היציג הגדול ביותר בחיפה ובצפון. סוכם כי הנושאים המהותיים בקידום נמל חיפה ובשמיה על פעילותו התקינה יובאו בפני איגוד המשתמשים בהובלה ימית וכן בפני לשכת המסחר, וייצור ערוץ תקשורת ברמות הבכירות בין הנהלת חברת הנמל לבינינו. מר סלמן דיווח כי המכרזים לעגורני גשר של הנמל ייפתחו בימים הקרובים. כמו כן, אמר כי הוא מקווה שתהליך בחירת מנהל חדש לחברת נמל חיפה יושלם עד סוף חודש יוני 2008.
 
לשכת המסחר והתעשיה וכן איגוד המשתמשים בירכו את מר בן ציון סלמן על קבלת תפקידו החשוב, וציינה כי ניסיונו הרב בתחום התחבורה והנמלים יתרום רבות לקידום נמל חיפה.