בן הרוש למופז: הטל כל כובד משקלך לטובת מינוי מקצועי לתפקיד מנכ"ל נמל חיפה

יו"ר מועצת המובילים והמסיעים פנה במכתב דחוף לשר התחבורה מופז בו הוא מציין כי "על מנת לשמר את התנופה של הנמל יש למנות מנהל בעל ניסיון מובהק אשר יניע את הנמל ללא מעצורים שקשורים בתקופת למידה"


00:00 ,02.04.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

יו"ר מועצת המובילים והמסיעים פנה במכתב דחוף לשר התחבורה מופז בו הוא מציין כי "על מנת לשמר את התנופה של הנמל יש למנות מנהל בעל ניסיון מובהק אשר יניע את הנמל ללא מעצורים שקשורים בתקופת למידה"
 
גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים, שלח אתמול מכתב דחוף לשר התחבורה שאול מופז, שבו הוא מתריע ומזהיר מפני מינוי אדם בלתי מקצועי למנהל נמל חיפה. עותקים ממכתבו של בן הרוש נשלחו ליונה יהב, ראש עיריית חיפה, שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים, בן ציון סלמן, יו"ר חברת נמל חיפה, וכן אל אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר.
 
"אני פונה אליך באופן אישי בנושא הנדון, מתוך חובתי הציבורית כיו"ר מועצת המובילים והמסיעים לעשות את הכל על מנת שתפקידו ופיתוחו של נמל חיפה יישמר. ערב מינוי מנהל לנמל אני פונה אליך על מנת שתטיל את כובד משקלך לטובת מינוי מקצועי לתפקיד".
 
כדברי בן הרוש, "על מנת לשמר את התנופה של הנמל יש למנות מנהל בעל ניסיון מובהק אשר יניע את הנמל ללא מעצורים שקשורים בתקופת למידה".
 
בן הרוש מוסיף ומציין כי הוא מלווה את עבודת הנמל מזה 30 שנה וכי "הניסיון של חילופי מנהלים ו'ימי חסד, למתלמדים הנו שלילי ואף גרוע מזה"
 
במכתבו לשר התחבורה אומר בן הרוש, כי נמל חיפה מהווה גורם אסטרטגי מהמעלה הראשונה המשפיע על כלכלת ישראל וכי הנמל משפיע על דופק החיים של העיר חיפה ומקרין על אורח החיים של תושביה. בן הרוש כותב עוד כי ידוע שהעיר חיפה סובלת מהאטה כלכלית בהשוואה לערים אחרות והנמל הוא אחד העוגנים החשובים ביותר להתפתחותה ושגשוגה של העיר.
 
בשיחה שקיימה מערכת port2port עם גבי בן הרוש הוא ציין כי "אין כאן מקום למחוות לשום אדם, ויהיו זכויותיו הציבוריות אשר יהיו. כל עוד אין האיש בעל ניסיון ויודע נמל מהו, אסור להפקיד בידיו את השער לסחר הבינלאומי של ישראל".