אלאלוף: שירות ה- Euromed יציע פקידה בנמל La Goulette שבטוניסיה

מחברת אלאלוף ושות' ספנות, נציגתה בישראל של חברת גרימלדי ליינס, נמסר כי החל מחודש יולי תציע אלאלוף, באמצעות אניות הגלנוע הרב תכליתיות של גרימלדי ליינס, שירות חדש לטוניס. מדובר בשירות שטעון דרך נמל סלרנו שבאיטליה, לנמל "La Goulette" שבטוניסיה


00:00 ,01.05.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת אלאלוף ושות' ספנות, נציגתה בישראל של חברת גרימלדי ליינס, נמסר כי החל מחודש יולי תציע אלאלוף, באמצעות אניות הגלנוע הרב תכליתיות של גרימלדי ליינס, שירות חדש לטוניס. מדובר בשירות שטעון דרך נמל סלרנו שבאיטליה, לנמל "La Goulette" שבטוניסיה.

מחברת אלאלוף נמסר בנוסף כי השירות יוצע מנמל אשדוד במסגרת שירותי ה- EUROMED בכל שבוע לנמל סלרנו, ומנמל סלרנו בכל יום ד' לנמל "La Goulette". טוניסיה נמצאת בצפון אפריקה ממערב ללוב ומזרח לאלג'יריה ונמל "La Goulette" ממוקם בצפון טוניס סמוך לעיר הבירה טוניס.

עוד נמסר כי במסגרת שירות זה מתקבלים כל סוגי המטען "המתגלגל", מסוג RO/RO גלנוע המונעים בכוחות עצמם או נגררים כגון רכבים מכל סוג שהוא , משאיות, שלדות ו- MAFIS , מטענים קונבנציונליים (גם במידות ובמשקלות חריגים ) ומכולות '20 ו- '40 רגילות/מיוחדות וכן מכולות קירור. ניתן לשנע באוניות אילו מטענים חריגים, כבדים או ארוכים במיוחד.