אלאלוף משפרת השירות לנמל איזמיר – משך זמן ההפלגה יקוצר ליומיים

מחברת אלאלוף, המשמשת כסוכנה של חברת הספנות האטלקית גרימלדי ליינס בישראל, נמסר כי החל מחודש מרץ יקוצר משך זמן הפלגה לנמל איזמיר (טורקיה) בקו האדריאטי ויעמוד על 2 ימים. שיפור שירות זה


00:00 ,27.02.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת אלאלוף, המשמשת כסוכנה של חברת הספנות האטלקית גרימלדי ליינס בישראל, נמסר כי החל מחודש מרץ יקוצר משך זמן הפלגה לנמל איזמיר (טורקיה) בקו האדריאטי ויעמוד על 2 ימים. שיפור שירות זה התאפשר לאור החלטת החברה להפסיק את הפקידה הישירה של נמל אלכסנדריה, כך שלאחר הפקידה בנמל חיפה, נמל הפקידה הבא הוא איזמיר.

כזכור, לאחרונה הודיעה אלאלוף כי במהלך חודש מרץ, שירות האדריאטי יהפוך לשירות שבועי בימים קבועים (לחץ כאן לקישור לידיעה), וקיצור משך זמן הפלגה לאיזמיר, ליומיים בלבד, הינו שיפור נוסף המבצעת גרימלדי בקו האדריאטי.

הקו האדריאטי של חברת גרימלדי פוקד את הנמלים: אשדוד, חיפה, איזמיר (טורקיה), רוונה (איטליה), מונפלקונה (איטליה), ונציה (איטליה), קופר (סלובניה), פיראוס (יוון).

מדובר כאמור בפקידה שבועית בימים קבועים:
יום ראשון – נמל אשדוד
יום שני - נמל חיפה
יום רביעי – נמל איזמיר

כידוע, בקו האדריאטי פועלת 2 אוניות גלנוע ה- SPES וה- FIDES בעלות יכולת העמסה של כל סוגי המטען "המתגלגל", מטענים קונבנציונליים (גם במידות ובמשקלות חריגים ) ומכולות '20 ו- '40 רגילות/מיוחדות וכן מכולות קירור. ניתן לשנע באוניות אילו מטענים חריגים, כבדים או ארוכים במיוחד.