אוהד ורד ימונה למנכ"ל משותף בחברת א. רוזנפלד ספנות בע"מ

אוהד ורד ישמש כמנכ"ל משותף לצידו של זרי רונזפלד, ותחום אחריותו יתפרש על נושאי השיווק, המכירות וניהול קווי המכולות. לצידו ימשיך לכהן כמנכ"ל משותף מר זרי רוזנפלד, שאחריותו תכלול את ניהול קווי הגלנוע, ואת הטיפול בנושאי תפעול ואדמיניסטרציה


00:00 ,03.03.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
החל מה- 8 במרץ ימונה אוהד ורד כמנכ"ל משותף בחברת א. רוזנפלד ספנות בע"מ. אוהד ורד, בן 50, עבד במשך שנים רבות בחברות ספנות בינ"ל בחו"ל והינו בעל ידע ונסיון רב בנושאי השיווק והתפעול לאורך 30 שנה. בתפקידו האחרון, מנהל הקו של P&O Nedlloyd בחברת טירן שיפינג, כיהן במשך 7 שנים.

אוהד ורד ישמש כמנכ"ל משותף לצידו של זרי רונזפלד, ותחום אחריותו יתפרש על נושאי השיווק, המכירות וניהול קווי המכולות. לצידו ימשיך לכהן כמנכ"ל משותף מר זרי רוזנפלד, שאחריותו תכלול את ניהול קווי הגלנוע, ואת הטיפול בנושאי תפעול ואדמיניסטרציה. אוהד וזרי הם בניהם של צבי ואיזי רוזנפלד המהווים דור שלישי של מנהלים בחברה.

עוד נמסר כי אוהד החליט להצטרף ולכהן כמנכ"ל משותף ברוזנפלד מסיבות משפחתיות, הנובעות מכך שחברת רוזנפלד, חיזקה לאחרונה באופן משמעותי את השירותים המוצעים לקהל הלקוחות הישראלים, במסגרת השירותים של Lloyd Triestino, ובמסגרת החברות TMM Lines ו- Italia Line, המשתייכות לקבוצת CP Ships הקנדית.

כזכור, בנובמבר 2003 החלה חברת רוזנפלד להפעיל 2 אניות הזנה בנות 1100 TEU המקשרות את נמלי ישראל עם מסוף המכולות המרכזי של Lloyd Triestino בנמל Taranto ובכך בעצם החלה להציע פריסה רחבה באזורי הים השחור, צפון אירופה והים הבלטי, הים האדריאטי, דרום אפריקה והמזרח הרחוק. רוזנפלד אף החלה לאחרונה לייצג את TMM Lines בישראל, וזאת בנוסף ל- Italia Line שכבר מיוצגת על ידי רוזנפלד מזה מספר שנים.

"הרחבת סל השירותים שלנו, באמצעות Lloyd Triestino ובאמצעות החברות המשתייכות ל- CP Ships, חייבה אותנו לחזק את הפן השיווקי בחברה על מנת לזרז את מגמת ההתרחבות. אנו משוכנעים כי לאוהד ורד יש את היכולות לקדם את חברתנו קדימה", נמסר.

בחברת טירן שיפינג ציינו בהערכה רבה את תרומתו הרבה של אוהד ורד ואת היותו מעמודי התווך ושותף מלא לעשייה שביססה את מעמדה של P&O Nedlloyd ושל טירן שיפינג בשוק הספנות הישראלי. "טירן שיפינג מודה לאוהד ורד על תרומתו לקידומה של החברה ומאחלת לו הצלחה באתגר החדש", נמסר.

את תפקידו של אוהד ורד בחברת טירן ימלא דוד בריש, שכיהן עד היום כמנהל קוי הספנות האחרים בטירן והחל מחודש מרץ ינהל דוד בריש את הקו של P&O Nedlloyd בטירן.