א.מ.א מוסיפה פקידות בנמלי ולנסיה, גנואה וחיפה במסגרת שירות MAE

אגרקסקו חברה ליצוא חקלאי בע"מ, בשיתוף פעולה עם חברת סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א, המפעילה את השרות Med Agrex Express בין נמלי אשדוד / מרסי / אשדוד, החליטה להרחיב את השרות הקיים לנמלי ולנסיה, גנואה וחיפה בשרות שבועי בימים קבועים


00:00 ,14.09.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
אגרקסקו חברה ליצוא חקלאי בע"מ, בשיתוף פעולה עם חברת סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א, המפעילה את השרות הייחודי MAE (בשמו המלא Med Agrex Express) בין נמלי אשדוד / מרסי / אשדוד, החליטה להרחיב את השרות הקיים לנמלים נוספים במערב הים התיכון ובנוסף לנמל מרסי, האוניות תפקודנה גם את נמלי ולנסיה, גנואה וחיפה בשרות שבועי בימים קבועים. השרות יחל לקראת סוף חודש אוקטובר 2003.

חברת סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א בע"מ, אשר מנהלת מזה שנים את הפעילות המסחרית של קו MAE למרסי, תמשיך לתפעל את השרות החדש בנמלי ישראל ומערב ים תיכון ולנהל את הפעילות המסחרית עבור חברת אגרקסקו.

בקו החדש השרות ינתן באמצעות שתי אניות חדשות,BIOTOP ו- ECOFRESH, החכורות לחברת אגרקסקו לטווח ארוך, שהן מהמשוכללות בעולם בהובלת מטען בקירור קונבנציונלי (כ- 4,000 משטחים), מכוניות, מטען כללי ו – 850 מכולות ("20) כולל 150 חיבורים חשמליים להובלת מכולות קירור.
א.מ.א מוסיפה פקידות בנמלי ולנסיה, גנואה וחיפה במסגרת שירות MAE
בתמונה: תרשים של האניות Biotop ו- Ecofresh שבקרוב ייכנסו לשירות

מחברת א.מ.א נמסר כי משך ההפלגה בין נמלי ישראל ונמלי מערב ים התיכון יהיה משופר והקצר ביותר בקו למערב ים תיכון בהשוואה לשרות שניתן ע"י חברות ספנות אחרות בקו זה.

עוד נמסר כי הרחבת הקו תאפשר לחברת סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א להציע ללקוחותיה מגוון רחב ומשופר יותר של שירותים במכולות, מטען כללי ומכוניות, ולחברת אגרקסקו להגיע לשווקים עם תוצרת חקלאית טריה במהירות מירבית.

בחברת א.מ.א מציינים כי הסוכנים בשרות החדש בנמלי מערב ים התיכון הם מהסוכנויות המובילות והמכובדות באותן מדינות, הכוללים את G. FERON במארסיי, GASTALDI בגנואה, ROMEU בולנסיה.

במסגרת הקו ובאמצעות הסוכנים במערב אירופה שבבעלותן חברות משאיות והן בהסכמים מיוחדים עם רכבות יוצע ללקוח שרות מדלת לדלת במחירים תחרותיים ובשרות ברמה גבוהה.