port2port 2007: דייוויד ביין מגיע לישראל

David Bayne הינו אחד המומחים הגדולים בעולם בתחום הספנות. ביין יעביר הרצאה במסגרת המושב המקצועי "נמלים ימיים - חזון מול מציאות" העוסק בנמלי הים בישראל וביישום מודל הלנדלורד ברחבי העולם


00:00 ,01.02.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

David Bayne הינו אחד המומחים הגדולים בעולם בתחום הספנות. ביין יעביר הרצאה במסגרת המושב המקצועי "נמלים ימיים - חזון מול מציאות" העוסק בנמלי הים בישראל וביישום מודל הלנדלורד ברחבי העולם
 
דייוויד ביין, מומחה בעל שם עולמי בתחום הספנות, יגיע לאירוע התובלה והלוגיסטיקה port2port 2007 בו הוא יעביר הרצאה במסגרת מושב מקצועי העוסק בנמלי הים בישראל וביישום מודל הלנדלורד ברחבי העולם. האירוע יתקיים באולם אווניו שבאיירפורט סיטי ב-13-14 בפברואר.
 
דייוויד ביין (David Bayne) מילא במהלך הקריירה שלו שורה של תפקידים בכירים בחברות ספנות בולטות בעולם כאשר אחד מתפקידיו הבולטים היה מנהל הפיתוח העסקי בחברת P&O Ports בו הוא התמקד בפיתוחם של 21 זיכיונות בנמלים ברחבי העולם.
 
ביין סיים לאחרונה את כתיבת המחקר World Container Terminals: Global Growth and Private Profit, בהוצאת Drewry, אשר מתמקד בתעשיית מסופי המכולות העולמית. המחקר הפך לרב מכר בקרב צרכני הספרות המקצועית ברחבי העולם.
 
כאמור, במסגרת המושב המקצועי "נמלים ימיים - חזון מול מציאות" ירצה דייוויד ביין לצד נציג בכיר נוסף מחברת APM Terminals ולצד שלמה ברימן, מ"מ מנכ"ל חברת חנ"י. את המושב ינחה אריה רונה, מנהל רשות הספנות והנמלים במשרד התחבורה.
 
הרצאתו של דיוויד ביין תעסוק בטרמינלים ימיים והוא יבחר להתמקד בעיקר בהתבוננות וניתוח מגמות  גלובליות, במפעילים הפרטיים - רווחים והחזרים. הוא גם יציג חמישה מודלים בסיסיים בקרב מפעילי טרמינל מכולות – יתרונות וחסרונות של כל מודל מנקודת מבטה של הממשלה.
 
מר ביין ידבר בנוסף על המבנה הטיפוסי של זיכיון להפעלת נמל ימי במסגרת מודל הלנדלורד. בנושא זה ירחיב מר ביין את הרצאתו וידבר על 8 גורמים להפקת רווחים מנקודת מבטו של המפעיל הפרטי, הערכת ההיקף בשיפור הפעילות – דבר הנסמך על איתור האינדיקציות החשובות בביצועי הנמל. ביין ידבר בנוסף על לוח הזמנים הטיפוסי הנוגע להטמעתו של מודל הלנדלורד בנמלים ברחבי העולם.
 
חברי הפאנל של מושב זה יהיו פרופ' יהודה חיות- מומחה בינ"ל לספנות ולוגיסטיקה, יאיר חזן- יו"ר דירקטוריון חברת נמל אילת, גדעון סיטרמן- מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, צבי פלדה- יו"ר ועדת תובלה ולוגיסטיקה בהתאחדות התעשיינים, ראובן צוק- נשיא לשכת הספנות, איריס שטרק- יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד.
 
פרטים נוספים על המושבים המקצועיים ולהרשמה לוועידה באתר האירוע: http://event.port2port.com