Safamrine : נערך טקס לאוניה E.R. Helgoland בהמבורג

בהודעה לעתונות שפורסמה ב- 12 לאוגוסט, מודיעה חברת Safmarine על השקת אנית מכולות חדשה בשם MV E.R. Helgoland, שנבנתה עבור E.R. Schiffahrt שבסיסה בהמבורג. זוהי האניה ההשניה במספר שנבנתה במספנות SSW-Werft ב- Bremerhaven עבור בעלי האניה בהמבורג והיא חלק מסדרה


00:00 ,14.08.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
בהודעה לעתונות שפורסמה ב- 12 לאוגוסט, מודיעה חברת Safmarine על השקת אנית מכולות חדשה בשם MV E.R. Helgoland, שנבנתה עבור E.R. Schiffahrt שבסיסה בהמבורג. זוהי האניה ההשניה במספר שנבנתה במספנות SSW-Werft ב-  Bremerhaven עבור בעלי האניה בהמבורג והיא חלק מסדרה של שש אניות מכולה זהות שאמורות להבנות.
 
כל ששת האניות מסוג "SSW Super 25" הינן זהות ובעלות קיבולת של 2500 מכולות. האניות הינן באורך של 212 מטרים, ברוחב של 29.8 מטרים ושוקלות 34,000 טון. שלוש אניות נוספות אמורות להמסר על ידי המספנות עד לסוף שנה זו כשהאניה האחרונה תמסר באפריל שנת 2003. 
 
האניה בנויות בצורה אופטימלית בכדי לענות על דרישות מיוחדות כגון מידות בלתי סטנדרטיות של מכולות, ומלבד מהירות של 22 קשר לשעה היא יכולה לשנע כ- 700 מכולות קרור, ומטענים מסוכנים יכולים להיות מאוחסנים הן על הסיפון והן בתוך האניה.
 
האניה MV E.R. Helgoland תועסק בשרות " "Safmarine Zambezi ותשפר את השרות של השבועי הקבוע של חברת Safmarine בקו ה-  America Express Container Service שבין דרום אפריקה וצפון אמריקה.
 
מר Alex de Bruyn, נשיא קו הסחר לאפריקה ב-  Safmarineאומר כי, ביחד עם השותפים האחרים של החברה הם מציעים כעת שרות משופר מבחינת האמינות, זמני הפלגה,ופקידת היעדים. שם השרות  "Safmarine Zambezi" הוא על שם אחד הנהרות הגדולים באפריקה, והשרות המהיר שהוא מציע ביחד עם השטח הגדול שניתן בו להעברת מטעני קרור יאפשרו לחברת Safmarine להציע שרותים ופתרונות לוגיסטיים המותאמים ללקוחותיהם.
 
חברת Safmarine מיוצגת בארץ על ידי חברת מרקורי סוכנות ימית בע"מ.