Normed Line נכנסת לפעילות בישראל

חברת Normed Line מפעילה קו אניות מטען כללי המקשר את נמלי צפון אירופה עם נמלי המזרח הרחוק, ביבוא וביצוא. את החברה תייצג בישראל סוכנות טירן שיפינג


00:00 ,10.08.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Normed Line מפעילה קו אניות מטען כללי המקשר את נמלי צפון אירופה עם נמלי המזרח הרחוק, ביבוא וביצוא. את החברה תייצג בישראל סוכנות טירן שיפינג
 
בימים אלה מתחילה לפעול בישראל חברת ספנות בינ"ל חדשה – חברת Normed Line – המתמחה בהפעלת שירות קווי של אניות מטען כללי. כך נמסר הבוקר מסוכנות טירן שיפינג אשר תייצג את החברה בישראל.
 
חברת הספנות Normed Line מציעה שירותי נישה להובלה ימית של מטען כללי, פרוייקטים ומטעני IMO1 ובמסגרת זו מפעילה החברה, זה למעלה מ-3 שנים, קו סדיר המקשר את נמלי המבורג, ברמן ואנטוורפן שבצפון אירופה עם נמלי הודו והמזרח הרחוק (ביבוא וביצוא), באמצעות 4 אניות רב-תכליתיות חדישות (נבנו בין השנים 2006-2008).
 
עוד נמסר כי אניות אלו (האניות Normed Antwerp, Normed Bremen, Norjan ו-Lifter) מצוידות כל אחת בשני מנופים המספקים יחדיו כושר הרמה כולל של 120 טון, ומתאפיינות בפתחים רחבים במיוחד ובכך מאפשרים טעינה ופריקה של מטענים כבדים וחריגים במשקל ובמידה.
 

האניות נושאות תקן IMO Class 1 דבר שמאפשר להוביל באמצעותן מטענים מסוכנים ותוצרת נפיצה.
 
כאמור, בימים אלה נתקבלה החלטה בחברת Normed Line לכלול את נמלי ישראל בסבב הפקידה הישיר, זאת בכפוף לכמות המטען ולהיקף הביקוש.
 
בחברת טירן שיפינג הביעו הבוקר אופטימיות רבה לגבי היקף הפעילות הצפוי של Normed Line בישראל, לאור היתרונות הרבים שמציעה לדבריהם החברה לציבור היבואנים והיצואנים בישראל.