K Line שותפה ל- EnerSea Transport בשטעון ימי של גז

בהודעה לעתונות שנמסרה ב- Houston ב-22 ליולי 2002 פורסם כי EnerSea Transport LLC ו- Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd יצרו שיתוף פעולה אסטרטגי ימי. חברת K Line, שהיא אחת החברות המובילות בעולם בבעלות והפעלת אניות להובלת גז, תתרום את חלקה בהפעלת החלק הימי בכדי לפת


00:00 ,23.07.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות שנמסרה ב- Houston ב-22 ליולי 2002 פורסם כי EnerSea Transport LLC  ו- Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd (K Line) יצרו שיתוף פעולה אסטרטגי ימי. חברת K Line, שהיא אחת החברות המובילות בעולם בבעלות והפעלת אניות להובלת גז, תתרום את חלקה בהפעלת החלק הימי בכדי לפתח,לקדם ולהפיץ את מערכת ההובלות והאחסנה של המערכת של Enersea הקרוייה VOTRANS™ (Volume Optimized Transport and Storage).
 
מנהלה הכללי של EnerSea, מר Paul Britton מוסר כי חברת K Line, חברת EnerSea ותעשיות HHI Hyundai Heavy Industries)) - המספנה שבנתה את האוניה, ביחד פתחו קו הובלה של גז לשווקים המשוועים לסוג זה של אנרגיה, וכי התעשייה החדשה הזו נבנתה לפי הדרישה בשוק ל- CNG (Compressed Natuaral Gas), ע"י שותפות של חברות מהשורה הראשונה שיש להן היסטוריה של הצלחות בפיתוח שינוע גז בקנה מידה גדול.
 
Hisashi Yasui מנהלה של K Line אמר כי החברה תנהל ותפעיל את האוניות להובלת הגז של EnerSea, וכי למומחיות שלה ולכחה הפיננסי יהיה תפקיד חשוב בביצוע הובלת הגז, בעיקר עם השילוב של הטכנולוגיה החדשנית של EnerSea.
 
חברת K Line יושבת ב- Tokyo והיא הבעלים והמפעילה של 300 אוניות מסוגים שונים, ביניהן 22 מסוג LNG, ועוד 5 אוניות בבניה ויש לה את היכולת הפיננסית לפתח את עסקת ה-CNG הנ"ל.
 
HHI , אחת המספנות הגדולות בעולם, המכסה 15% מהשוק העולמי של בניית אוניות, בנתה כבר 41 אוניות המעבירות גז מסוגי LNG & LPG, והיא כעת בתהליך של בניית עוד 13 אוניות דומות נוספות. רק לאחרונה היא העבירה את האוניה השביעית בסדרת אוניות לחברת K Line.