Hamburg-Sud רכשה חלק מפעילותה של Andrew Weir

מחברת א.מ.א סוכנויות ים מאוגדות בע"מ, נציגתה של חברת Andrew Weir Shipping בישראל נמסר כי חברת Andrew Weir Shipping חתמה על הסכם למכירת קווי השירות Ellerman שבבעלותה לחברת Hamburg-Sud. קווי השירות תחת המותג Ellerman מכסים את אזורי הסחר שבין הים התיכון, המז


00:00 ,24.11.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
בהקשר לפעילותה של חברת א.מ.א., נמסר שה"עסקים כרגיל", כלומר אותם אנשי המקצוע ימשיכו להציע את אותם השירותים במסגרת אותם האניות ובאותו הציוד.

מחברת א.מ.א סוכנויות ים מאוגדות בע"מ, נציגתה של חברת Andrew Weir Shipping בישראל נמסר כי חברת Andrew Weir Shipping חתמה על הסכם למכירת קווי השירות Ellerman שבבעלותה לחברת Hamburg-Sud. קווי השירות תחת המותג Ellerman מכסים את אזורי הסחר שבין הים התיכון, המזרח התיכון, תת היבשת ההודית ומזרח אפריקה. סכום המכירה של Ellerman לא נמסר.

מר Michael Parker, מנהלה הכללי של Andrew Weir Shipping תיאר את ההחלטה על מכירת Ellerman כצעד טוב במיוחד, שיאפשר לחברה לרכז פעילותה העתידית באזורי הסחר, בניהול ובשרותים הנלווים שהחברה מספקת. עוד נמסר כי ההשקעה והבעלות של חברת Andrew Weir Shipping באניות, ב- AWSR Shipping Ltd לשרותי גלנוע, ב- RMS St. Helena להפלגות נופש, בסוכנות AMA בישראל, ב- United Canal Agency להובלת מטענים בתעלת Kiel שבגרמניה ובשרותי ה- South Pacific Bank Line באזור הדרום פאסיפי לא תושפענה כלל ועיקר מהעסקה והן תשארנה פעילויות מרכזיות.

מר Parker הוסיף : "לאחר שערכנו בדיקה אסטרטגית מעמיקה של עסקינו, הגענו למסקנה כי למרות שהחברה מגיעה באופן עקבי לרווחיות הרי שעתיד עסקי הובלת המטענים יושפע לטובה על ידי כך שנהיה חלק מקבוצה גדולה יותר. אמנם ההחלטה לא נתקבלה בקלות ואנו היינו נחושים להבטיח כי השירותים שאנו העמדנו למכירה יימכרו לגוף שיממש את הפוטנציאל הטמון בהם".

מר ירון צאלים, מנהל שיווק בחברת א.מ.א. מוסיף ומציין כי המותג Ellerman (והמשרד בלונדון) ימשיך להתקיים, ימשיך להיות מנוהל על ידי אותו הצוות ויספק את דו"ח הפעילות למנהל מטעם חברת Hamburg-Sud.

בהקשר לפעילותה של חברת א.מ.א., נמסר שה"עסקים כרגיל", כלומר אותם אנשי המקצוע ימשיכו להציע את אותם השירותים במסגרת אותם האניות ובאותו הציוד.

עוד נמסר כי קווי הסחר שנרכשו על ידי חברת Hamburg-Sud הם :
Jos בסחר בצפון אירופה
Med Express Northern Route - NR
Med Express Southern Route - SR
India & Pakistan - EPIC
הסחר בין נמלי מזרח אפריקה והגולף - Beacon
EMS – East Mediterranean Service