Hamburg Sud בקו סובב עולם חדש

במהלך חודש פברואר תשיק חברת הספנות Hamburg Sud שירות חדש, תחת השם Trident, שייקשר את נמלי צפון אירופה עם נמלי ארה"ב חוף מזרחי ונמלי אוסטרליה וניו-זילנד. שירות זה יחליף את שירות Round The World Service


00:00 ,30.01.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

במהלך חודש פברואר תשיק חברת הספנות Hamburg Sud שירות חדש, תחת השם Trident, שייקשר את נמלי צפון אירופה עם נמלי ארה"ב חוף מזרחי ונמלי אוסטרליה וניו-זילנד. שירות זה יחליף את שירות Round The World Service.
 
במסגרת הקו החדש תפעיל Hamburg Sud שש אניות מכולה בנות 2000 TEU עם סבבי פקידה דו-שבועיים בימים קבועים. כל אחת מהאניות תצוייד בלמעלה מ- 350 פלאגים לחיבור מכולות קירור, כחלק מהתפיסה של החברה המאמינה ששוק הקירורים צפוי לגדול.
 
חברת סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א, כנציגתה בישראל של Hamburg Sud, תציע לקהל היבואנים והיצואנים בישראל קישור אל קו ה- Trident, דרך נמל אנטוורפן. שירות זה יציע פקידה בנמלים הבאים:
Tilbury – Bremerhaven – Antwerp – Philadelphia – Savannah – Cartagena – Auckland – Sydney – Melbourne– Timaru or Port Chalmers – Napier – Tauranga – Cartagena – Savannah – Philadelphia – Tilbury.
 
השירות החדש יאפשר, באמצעות נמל פילדלפיה הממוקם בחלקה הצפון מזרחי של ארה"ב, קישור לקווי הרכבת הפועלים לפי לוח זמנים יומי תוך כיסוי מרבית היעדים ב- Mid West של ארה"ב. בנוסף, יוצע שירות של הובלה בדוברות מנמל פילדלפיה לבולטימור.
 
הקישור אל נמל השטעון Cartagena שבקולמביה, יאפשר ל- Hamburg Sud לקשר את קו ה- Trident לנמלים וליעדים מרכזיים בונצואלה ובמקסיקו.
 
ההפלגה הראשונה בשירות Trident, לכיוון דרום, תהיה של האניה Cap Vincent, שתפליג מנמל טילבורי ב- 24 בפברואר. ההפלגה הראשונה צפונה אל נמלי ארה"ב חוף מזרחי תהיה של האניה Columbus Waikato שתצא מסידני ב- 22 בפברואר.