Canada Maritime הובילה למעלה מ- 3 מליון TEU בשירות צפון אמריקה-צפון אירופה

בהודעה לעתונות שמפרסמת חברת הספנות הקנדית Canada Maritime מדווחת החברה כי לאחרונה עברה את המחסום המרשים של הובלת 3 מליון TEU במסגרת שירות ה- Northern Service שהחל בשנת 1984, לפני 18 שנה


00:00 ,03.11.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות שמפרסמת חברת הספנות הקנדית Canada Maritime מדווחת החברה כי לאחרונה עברה את המחסום המרשים של הובלת 3 מליון TEU במסגרת שירות ה- Northern Service שהחל בשנת 1984, לפני 18 שנה.

מר Terry Burrows, סגן נשיא בכיר בחברת CP Ships האחראי על עסקי Canmar אמר : "מדהים לחשוב ששירות ה- Northern Service הוביל למעלה מ- 3 מליון TEU מאז שהחל בשנת 1984. הובלת 3 מליוני TEU השתרעה על פני 11,250 מיילים שהם כמעט מחצית מהקפת כדור הארץ. נתונים אלו מציגים את מחוייבותנו הרבה כלפי הסחר האזורי בין נמלי צפון אמריקה ונמלי צפון אירופה, וההישג המדהים הזה מספק לחברה גאווה רבה".

היום, חברת Canmar במסגרת שירות ה- Northern Service מציעה 3 סבבים של מסלולים אשר פועלים על בסיס שבועי דרך נמל Montreal המשמש כנקודת מוצא.
המסלול הראשון מקשר בין נמל Montreal לבין נמלי Thamesport, Antwerp, Le Havre.
המסלול השני מקשר בין נמל Montreal לבין נמלי Antwerp, Hamburg.
המסלול השלישי מקשר בין נמל Montreal לבין נמל Liverpool.

בנוסף, חברת Canmar מציעה, באמצעות שירות ה- Mediterranean Service, 2 סבבים שבועיים המקשרים בין נמל Montreal לבין נמלים בים התיכון ופורטוגל.

מר Burrows הוסיף : "אינדיקציה נוספת המצביעה על מחוייבותנו לבעלי המטענים המובילים בין צפון אמריקה ואירופה נעוצה בעובדה שבשנה הבאה תתווספנה לשירות 2 אניות מכולה Canmar Spirit, Canmar Venture בעלות נפח של 4100 TEU כל אחת".
 
חברת Canada Maritime מיוצגת בישראל על ידי חברת א.א. ספנות בע"מ.