עיריית ראשל״צ תכשיר חניון משאיות חדש במקום זה שייהרס

העירייה נעתרה לפניית מועצת המובילים וחברות ההובלה והודיעה כי תכשיר מקום חנייה בסמוך לחניון הקיים וההערכה היא שעד סוף ינואר 2022 החניון החדש יתחיל לפעול


13:29 ,01.12.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

לפני כשבועיים פנתה עיריית ראשל״צ בהודעת SMS לכלל המנויים בחניון רכב כבד במתחם משולש סורק והודיעה על פינוי החניון בעוד כחודשיים כיוון שהוא מיועד להריסה. העירייה המליצה למשתמשי החניון לחפש חניון חלופי ולפנות את הציוד מהחניון. גבי כהן, מנכ״ל חברת ההובלה שחם - גיא בע״מ פנה לעירייה וביקש את התערבותם ועזרתם במציאת פתרון לבעיה.

 

לדבריו: ״אני מנכ״ל של חברה שמעסיקה הרבה נהגים מהעיר ראשל״צ אשר משתמשים בחניון למשאיות כבדות. בחניון חונות כ-120 משאיות כבדות שכרגע לא קיים עבורן פתרון לחנייה חלופית. אנחנו מקבלים מהחברה הכלכלית ראשל״צ עשרות שנים של שירותי חנייה למשאיות עוד מתקופת החניון הישן ליד מתחם סינמה סיטי במערב העיר. אי מציאת פתרון לבעיית החניה המסודרת תגרום לעשרות משאיות להיכנס לרחובות העיר בחיפוש אחר חנייה״.  

 

במקביל, פנה דוד כוכבא, מנכ״ל מועצת המובילים, לשי דגן, סמנכ״ל החברה העירונית לביטחון של עיריית ראשל״צ, והעירייה נעתרה לפניית מועצת המובילים וחברות ההובלה והודיעה כי היא תכשיר מקום חנייה בסמוך לחניון הקיים וההערכה היא שעד סוף ינואר 2022 החניון החדש יתחיל לפעול ובכל מקרה לא תיווצר תקופת מעבר ללא פתרון למשאיות הכבדות.

 

לדברי דוד כוכבא, מנכ״ל מועצת המובילים והמסיעים: ״החניון מונע כניסת משאיות כבדות לעיר ובכך הן לא מזהמות את העיר ולא מסכנות את הציבור. אני שמח שעריית ראשל״צ ראתה את טובת התושבים ונענתה לבקשתנו״.