מסתמן: התקדמות בפרויקט חניוני מנוחה בראשות בן הרוש והמועצה הלאומית לדרכים

מדובר בפרויקט שהוכרז כבעל עדיפות לאומית אך עד כה טרם נעשה דבר למען קידומו. בן הרוש: מדוע המשטרה ממשיכה לשמש חותמת גומי עבור חוקים שאין בפועל אפשרות לקיים אותם?


00:00 ,01.07.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

מדובר בפרויקט שהוכרז כבעל עדיפות לאומית אך עד כה טרם נעשה דבר למען קידומו. בן הרוש: מדוע המשטרה ממשיכה לשמש חותמת גומי עבור חוקים שאין בפועל אפשרות לקיים אותם?
 
החברה הלאומית לדרכים קיימה לאחרונה פגישה בהשתתפות המנכ"ל אלכס ויזניצר, ובהשתתפות גבי בן הרוש וכן מנהלים בכירים בחברה הלאומית לדרכים במהלכה הוסכם על קידום פרויקט חניוני מנוחה, תחנות רענון ונתיבי זחילה בכבישי ישראל – פרויקט שהוכרז כפרויקט בעדיפות לאומית.
 
במסגרת הפגישה נדונו מספר אופציות להקמת חניוני מנוחה ותחנות רענון באזור הצפון, המרכז והדרום. באזור הצפון ישנה כוונה להקים חניון רענון בכביש 65 בסמוך לצומת מגידו, באזור המרכז ישנה כוונה להקים חניון מנוחה בכביש מספר 2 בסמוך למחלף אולגה וכן בכביש מספר 4 צפונית לרעננה. באזור הדרום ישנה כוונה להקים חניון מנוחה בצומת להב, צומת בית קמה וכביש 4 דרומית לתחנת דלק הסיירים.
 
יש לציין כי פגישה נוספת בנושא נקבעה למהלך חודש אוגוסט במהלכה ידונו הצדדים בקידום הקמת חניוני מנוחה ורענון.
 
לדברי גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים, נושא הקמת חניונים למנוחה נדון בבג"צ אך למרות התחייבות המדינה לפעול בנושא ולקדמו כפרויקט בעדיפות לאומית דבר לא נעשה ונהגי המשאיות נאלצים לנוע בדרכים ללא אפשרות מעשית לבצע עצירה.
 
בן הרוש ציין כי רק לאחרונה הפנה אליו נהג מאזור באר שבע דו"ח שקיבל משוטר משטרת ישראל בשל העובדה כי נהג 4 שעות ללא הפסקה. "האם השוטר מודע לכך שלנהג אין אפשרות לעצור? מדוע המשטרה ממשיכה לשמש חותמת גומי עבור חוקים שאין בפועל אפשרות לקיים אותם? זה אבסורד, ויש לתקן את המצב במהירות, ולא רק לטובת נהגי המשאיות אלא לטובת כלל ציבור הנהגים בישראל".