מנכ"ל משרד התחבורה מינה צוות בינמשרדי שיפעל לאיתור חניונים נוספים לרכב המוביל חומרים מסוכנים
בעקבות מספר אירועים חבלניים בהם היו מעורבות מכליות המובילות חומרים מסוכנים ולאור המלצות צוות משותף למשטרת ישראל ומשרד התחבורה הוחלט כי חניית כלי רכב המובילים חומרים מסוכנים תעשה בחניונים מוסדרים ומאובטחים
00:00 ,05.11.2003
הצוות הוקם בעקבות מספר אירועים חבלניים בהם היו מעורבות מכליות של חומרים מסוכנים
מנכ"ל משרד התחבורה סלמן בן ציון מינה צוות מקצועי, בינמשרדי, שיפעל לאיתור חניונים נוספים למשאיות כבדות וכלי רכב המובילים חומרים מסוכנים.
בעקבות מספר אירועים חבלניים בהם היו מעורבות מכליות המובילות חומרים מסוכנים ולאור המלצות צוות משותף למשטרת ישראל ומשרד התחבורה הוחלט כי חניית כלי רכב המובילים חומרים מסוכנים תעשה בחניונים מוסדרים ומאובטחים.
בדיונים שהתקיימו לאחרונה במשרד התחבורה בהשתתפות נציגים של משטרת ישראל, מרכז השלטון המקומי, משרד התשתיות ומועצת המובילים עלה הצורך בהקמתם של חניונים מאובטחים, בעיקר בערים הגדולות לצורך חניית משאיות ומיכליות המובילות חומרים מסוכנים.
הצוות הבינמשרדי שמונה יבחן מספר נושאים הקשורים בהקמת החניונים ובהם: הגדרה ומבנה של החניונים הנדרשים, כללים למיקום החניונים ותפעולם, שילוב והפעלה של החניונים עם גורמים פרטיים כמו חברות ביטוח. הצוות התבקש להגיש את מסקנותיו למנכ"ל משרד התחבורה עד ל- 1 בינואר 2004.
בראש הצוות יעמוד מנהל אגף מטענים במשרד התחבורה, אבישי מיכאלי וחברים בו בין השאר: מנכ"ל מרכז השלטון המקומי, גיורא רוזנטל, מנהל אגף לרישוי מפעלים בטחונים במשרד הפנים, אבי רונן, מהנדס היחידה לבטיחות במשרד התשתיות, אינג' יבגני סובלוב, ראש מדור תעבורה במשטרת התנועה, סנ"צ יצחק שרעבי, יו"ר מועצת המובילים, גבי בן הרוש ומנהל מערך חומרים מסוכנים במשרד לאיכות הסביבה ד"ר יצחק דואר.
מנכ"ל משרד התחבורה סלמן בן ציון מינה צוות מקצועי, בינמשרדי, שיפעל לאיתור חניונים נוספים למשאיות כבדות וכלי רכב המובילים חומרים מסוכנים.
בעקבות מספר אירועים חבלניים בהם היו מעורבות מכליות המובילות חומרים מסוכנים ולאור המלצות צוות משותף למשטרת ישראל ומשרד התחבורה הוחלט כי חניית כלי רכב המובילים חומרים מסוכנים תעשה בחניונים מוסדרים ומאובטחים.
בדיונים שהתקיימו לאחרונה במשרד התחבורה בהשתתפות נציגים של משטרת ישראל, מרכז השלטון המקומי, משרד התשתיות ומועצת המובילים עלה הצורך בהקמתם של חניונים מאובטחים, בעיקר בערים הגדולות לצורך חניית משאיות ומיכליות המובילות חומרים מסוכנים.
הצוות הבינמשרדי שמונה יבחן מספר נושאים הקשורים בהקמת החניונים ובהם: הגדרה ומבנה של החניונים הנדרשים, כללים למיקום החניונים ותפעולם, שילוב והפעלה של החניונים עם גורמים פרטיים כמו חברות ביטוח. הצוות התבקש להגיש את מסקנותיו למנכ"ל משרד התחבורה עד ל- 1 בינואר 2004.
בראש הצוות יעמוד מנהל אגף מטענים במשרד התחבורה, אבישי מיכאלי וחברים בו בין השאר: מנכ"ל מרכז השלטון המקומי, גיורא רוזנטל, מנהל אגף לרישוי מפעלים בטחונים במשרד הפנים, אבי רונן, מהנדס היחידה לבטיחות במשרד התשתיות, אינג' יבגני סובלוב, ראש מדור תעבורה במשטרת התנועה, סנ"צ יצחק שרעבי, יו"ר מועצת המובילים, גבי בן הרוש ומנהל מערך חומרים מסוכנים במשרד לאיכות הסביבה ד"ר יצחק דואר.
עשוי לעניין אותך
90 מליון ש"ח עודף הכנסות בנמל חיפה בחודשים ינואר – ספטמבר 2003
יותר מ- 95% מחברות התעופה הזרות הטסות לישראל התקינו במטוסיהן דלת ביטחון חסינת ירי
נזקי תאונות הדרכים למשק בישראל: 12 וחצי מיליארד שקל בשנה
TNT ישראל העלתה את היקף פעילותה ב- 18% במחצית 2003
פריץ קומפניס ישראל משדרגת את מערך המחשוב בהשקעה של 1.5 מליון ש"ח
יו"ר צים ייפגש היום עם ועד עובדי החברה לדון בנושא פיצול החברה ושמירת זכויותיהם