גבי בן הרוש: "משרד התחבורה אשר תומך בהצעה זו יגרום במו ידיו להגברת נפח התנועה בכבישים העוברים באזורים מיושבים וצפופי אוכלוסין"
יו"ר מועצת המובילים והמסיעים, גבי בן הרוש מזהיר מפני הפיכתם של כבישים עוקפים, וכבישים חדשים, לכבישים שהנסיעה בהם כרוכה בתשלום.
במועצת המובילים והמסיעים מתנגדים בתוקף להצעה של הממשלה לגבות תשלום על שימוש בכבישים קיימים, ודורשים להוריד את הצעה מסדר היום. בן הרוש אומר, כי משרד התחבורה אשר תומך בהצעה זו יגרום במו ידיו להגברת נפח התנועה בכבישים העוברים באזורים מיושבים וצפופי אוכלוסין שבהם נרשמים מרבית התאונות הקטלניות עם הולכי רגל.
לדבריו גביית אגרה בכבישים העוקפים, דוגמת כביש עוקף קריות בצפון, יביא גם לכך שרכב עמוס חומרים מסוכנים ינוע בתוך אזורים מאוכלסים עם כל הסכנות שבדבר.
מנכ"ל מועצת המובילים והמסיעים, דוד כוכבא, מזכיר לשר התחבורה והבטיחות בדרכים שאול מופז, כי בעת הדיון על הגדלת הבלו על הסולר לפני כחמש שנים, שהתקיים במשרד התחבורה והאוצר, נאמר אז כי הכסף שיכנס לקופת האוצר מייקור הסולר יופנה לפיתוח ולתחזוקת הכבישים. השרים הסבירו ואמרו כי מדובר במס צודק,"כל מי שייסע יותר - ישלם יותר" וזאת בעת רכישת הסולר.
מועצת המובילים והמסיעים אומרת כי בכל מקרה צריך לאפשר לרכב עבודה כבד לנוע בכבישים העוקפים ללא תשלום כחלק ממבצעי הבטיחות בדרכים.
מועצת המובילים: יותר כבישי אגרה – יותר תאונות
גבי בן הרוש: "משרד התחבורה אשר תומך בהצעה זו יגרום במו ידיו להגברת נפח התנועה בכבישים העוברים באזורים מיושבים וצפופי אוכלוסין"
00:00 ,14.11.2007
עשוי לעניין אותך
שיא לדלתא איירליינס: הטיסה בחודש אוקטובר 9.2 מיליון נוסעים
שוקי סגיס: נקים מסוע גרעינים בהשקעה של 150 מיליון שקל
תחזית לקראת חורף 2007/8: ירידה בחלק השוק של אל על
2 אופנועי שטח נתפסו בתוך דירת מגורים באילת
ישראל וסלובקיה חתמו על הסכם תעופה
בעקבות דיון חירום בנמל אשדוד: המסופים יפעלו החל מ-5 בבוקר