מועצת המובילים והמסיעים תובעת למנות דירקטורים משלה בנמלים
גבי בן הרוש: "ארגוני ההובלה וההסעה במועצת המובילים והמסיעים, נמנים על המשתמשים הגדולים בשירותי רשות הנמלים לכן, על פי כל היגיון שהוא, יש לאפשר למועצת המובילים והמסיעים לשלוח את נציגיהם לדירקטוריון"
00:00 ,29.11.2004
"ארגוני ההובלה וההסעה במועצת המובילים והמסיעים, נמנים על המשתמשים הגדולים בשירותי רשות הנמלים, הם גם הנפגעים הראשונים מסדרי העבודה בנמלים. לכן, על פי כל היגיון שהוא, יש לאפשר למועצת המובילים והמסיעים לשלוח את נציגיהם לדירקטוריון ולהיות שותפים פעילים בקביעת מדיניות התפעול של נמלי ישראל", כך אמר הבוקר גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים.
לדבריו, מדי יום פוקדות את הנמלים כ- 8000 משאיות ומה שקורא בנמלים משפיע על הרווחיות של המובילים.
בן הרוש ציין כי חברות ההובלה סופגות נזקים כבדים מעיכובים ושיבושים בסדרי העבודה בנמלים ולא ייתכן שלא תינתן להם האפשרות לשבת ליד שולחן הדיונים שבו נחתכים עניינים ונושאים הקשורים בגורלם של המובילים.
בן הרוש פנה בעניין זה לשר התחבורה מאיר שיטרית, בבקשה לשנות את הרכב הנציגים בדירקטוריון ולכלול בו את נציגי המובילים והמסיעים.
לדבריו, מדי יום פוקדות את הנמלים כ- 8000 משאיות ומה שקורא בנמלים משפיע על הרווחיות של המובילים.
בן הרוש ציין כי חברות ההובלה סופגות נזקים כבדים מעיכובים ושיבושים בסדרי העבודה בנמלים ולא ייתכן שלא תינתן להם האפשרות לשבת ליד שולחן הדיונים שבו נחתכים עניינים ונושאים הקשורים בגורלם של המובילים.
בן הרוש פנה בעניין זה לשר התחבורה מאיר שיטרית, בבקשה לשנות את הרכב הנציגים בדירקטוריון ולכלול בו את נציגי המובילים והמסיעים.
עשוי לעניין אותך
חברת אליאנס מציגה רבעון נוסף של רווח למרות השביתה בנמלים
פרידנזון חנכה מרכז לאחסון מכולות בסמוך לנמל חיפה
אתר האינטרנט של TNT דורג שלישי באירופה מבין 500 חברות עסקיות
חברי קונפרנס EMTA מבקשים להעלות את דמי ההובלה בסחר ישראל-צפון אירופה
חברת א.ש.ת: טענות כנגד הפיצוי בגין אחסנה במהלך השביתה בנמלים
הפרוטוקול הפיננסי בין ישראל וסין נחתם בסוף השבוע